Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 8/10 2011
Kollektivt hjärnsläpp, seriöst, fyfan vilka ägghjärnor vi har i vårat lag.
PINSAMT!
PINSAMT!
Hur FAAAAN kan man stå och trycka ner wesslan så att han blir chanslös på målet? Helt stört!
Mycket begåvat. I boxplay väljer tre spelare att trycka ned en motståndare samt tillintetgöra sin egen målvakt. Härliga Djurgården.
Avgå Jocke.
-
- Säsongskort: Ja
Vad är det för jävla köttblöjor som har städslats till det här laget? Har de över huvud taget spelat hockey tidigare?
Avgå DJ Yes!
Spelarna skiter i pucken. Så fhc får lägga in lätt 2-0 mål.. Hardy va fan bänka sånna spelare och ta time out...
Okej. Nu måste det fan hända någonting. Vafan håller DIF på med? Kom igen nu för i helvete. Är så jävla arg just nu så det finns inte.
Nu kommer en fin möjliget, hoppas vi kan få tempo i passningsspelet nu!
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Frölunda fick utvisning.... QUICKLY Bombom, puck out nu!!
-
- Säsongskort: Ja
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hardy MÅSTE ta ut målvakten nu i PP. Annars är det tjänstefel...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Jim Morrison
Någonting måste hända nu. Värva någon eller sparka någon, vi behöver en jävla förändring. Och jag skiter i om ni säger att det bara är den tionde matchen, hela förra säsongen såg ut såhär och det har knappast hänt något nytt.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
MT blev som bekant utvisade mot SAIK efter att ha blivit intryckt i målburen, men det kanske är skillnad på lag och lag.
I övrigt anser jag nu att tränarna måste bort.
De lyckas få laget att underprestera något enormt.
Frågan är hur det är med personer som JJ också eftersom han varit med och byggt detta lag.
Har vi haft en het målchans eller ett bra PP denna match?
Frågan är hur det är med personer som JJ också eftersom han varit med och byggt detta lag.
- Jim Morrison
Håller med dig. Sparka tränarna. Hardy är slut.Kall-El skrev:MT blev som bekant utvisade mot SAIK efter att ha blivit intryckt i målburen, men det kanske är skillnad på lag och lag.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Varför försöker man inte 6 mot 4?
Hardy vill hålla siffrorna nere...tomten skrev:Varför försöker man inte 6 mot 4?