Silly-season Elitserien 2011/12
Re: Silly-season Elitserien 2011/12
Och Fasth stannar i Solna. Inte helt otippat enligt mig med tanke på vilka krav han trots allt ställde.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fittaballearsle. Då blir det helt klart slutspel för sålna.
DIF!
Två dåliga besked en dag som denna avslutas med ett lite positivare sådant (ur ett Djurgårdsperspektiv).
Joakim Lindström är klar för Colorado Avalanche och nu står det klart att hela Skellefteås förstafemma lämnar Skellefteå. Skellefteå får nog rikta in sig på att ta sig till slutspel nästa säsong.
Sedan angående Fasth så ska vi inte glömma att han fortfarande har sina knän som spökar. Dom kan gå sönder och förstöra en hel säsong när som helst.
Joakim Lindström är klar för Colorado Avalanche och nu står det klart att hela Skellefteås förstafemma lämnar Skellefteå. Skellefteå får nog rikta in sig på att ta sig till slutspel nästa säsong.
Sedan angående Fasth så ska vi inte glömma att han fortfarande har sina knän som spökar. Dom kan gå sönder och förstöra en hel säsong när som helst.
Fasth bör ju skjuta sin rådgivare/agent, alternativt tvärt om.
Det här var ju ett once in a lifetime opportunity Viktor! Synd att du kastade bort det...
Skönt att Lindström lämnar dock, riktigt kul att så många vågar ta steget till NHL!
Det här var ju ett once in a lifetime opportunity Viktor! Synd att du kastade bort det...
Skönt att Lindström lämnar dock, riktigt kul att så många vågar ta steget till NHL!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Samt vi får inte glömma att vi fortfarande har Brodin i laget.. Han kan ju det där med att krossa råttor!Salas skrev:Sedan angående Fasth så ska vi inte glömma att han fortfarande har sina knän som spökar. Dom kan gå sönder och förstöra en hel säsong när som helst.
- Daniel942
Låter som att Salas håller på och smider planer..Kentta skrev:Samt vi får inte glömma att vi fortfarande har Brodin i laget.. Han kan ju det där med att krossa råttor!Salas skrev:Sedan angående Fasth så ska vi inte glömma att han fortfarande har sina knän som spökar. Dom kan gå sönder och förstöra en hel säsong när som helst.

DIF!
Inte för att gå in så mycket på detaljerna i mina planer, men jag kan ju dock säga att följande kombination brukar vara en lyckad sådan!Daniel942 skrev:Låter som att Salas håller på och smider planer..

...

- DIF_Soldier
- Daniel942
Den där då?Salas skrev:Inte för att gå in så mycket på detaljerna i mina planer, men jag kan ju dock säga att följande kombination brukar vara en lyckad sådan!Daniel942 skrev:Låter som att Salas håller på och smider planer..
...

DIF!
Den får vara reserven ifall att grundplanen misslyckas... 

Wallin är en riktigt jäkla tung värvning. I bra ålder dessutom. Hmm.. Jadu Douglas Murray, när kommer du hit och frälser oss på samma sätt? 

Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
Jag tror Oscar Möller tycker det är sådär att Lindström lämnade...
Expert.
Signade Möller för ett år eller?
- SirDIFalot
Vem bestämmer om han ska stanna ett år till, han själv eller SAIK?SirDIFalot skrev:1+1.pulverapa skrev:Signade Möller för ett år eller?