Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Rättvist mål.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Bra, jävla tattare!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
såja som jag sa, hade ju inte hoppats på att ha rätt bara. Trodde iofs det skulle komma tidigare.
Enda som är lite positivt är att de andra resultaten ser bra ut. förutom fbk brynäs isåfall.
Enda som är lite positivt är att de andra resultaten ser bra ut. förutom fbk brynäs isåfall.
There is no I in TEAM!!!!
där.. och, det är HELT OK. Vi ska inte ta poäng när vi är så här jävka panikusla. Skitnödiga och slarviga. Fyfan. FYFAN.
Tar vi en pinne kväll ska vi be ssk om ursäkt för så in i helvete dåliga är vi. Vi har I N G E N kraftspelare. Ingen alls. Inte en enda spelare på 23? man som kan gå in och smälla på.. fyfan. RUTTET.
Tar vi en pinne kväll ska vi be ssk om ursäkt för så in i helvete dåliga är vi. Vi har I N G E N kraftspelare. Ingen alls. Inte en enda spelare på 23? man som kan gå in och smälla på.. fyfan. RUTTET.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Den enda som är någorlunda farlig framåt är Widing, annars är vi så otroligt ofarliga så SSK skulle knappt behöva ställa upp med några backar öht.
- Jim Morrison
Hardy står tyst under hela timeouten och Johansson står och kladdar lite på blocket. 

Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Helt otroligt att man alltid sitter lika taggad inför varje match och alltid sitter lika tom och uppgiven under, efteråt. Det som gör mig ledsen är inte bara att vi troligtvis kommer förlora denna match samt spelat helt utan hjärta eller vilja, det som svider mest är att jag nu på allvar kommit till insikt att vi denna säsong inte kommer att nå längre än en kvart. Det finns inte en chans. Spelarna vill inte ens vinna, så känns det iaf.
Ber till högre makter att det vänder, att vi får någon slags medgång, men hur troligt är det..
Ber till högre makter att det vänder, att vi får någon slags medgång, men hur troligt är det..
Ett gäng jävla loosers är det.... så är det...
Detta lag är totalt slut, inget bränsla kvar. Har definitivt inget i ett slutspel att göra/hämta. Vi kommer bli valda som första lag om vi skulle ha "turen" (oturen att bli utskämda) att komma dit.
Detta lag är totalt slut, inget bränsla kvar. Har definitivt inget i ett slutspel att göra/hämta. Vi kommer bli valda som första lag om vi skulle ha "turen" (oturen att bli utskämda) att komma dit.
luncano skrev:Helt otroligt att man alltid sitter lika taggad inför varje match och alltid sitter lika tom och uppgiven under, efteråt. Det som gör mig ledsen är inte bara att vi troligtvis kommer förlora denna match samt spelat helt utan hjärta eller vilja, det som svider mest är att jag nu på allvar kommit till insikt att vi denna säsong inte kommer att nå längre än en kvart. Det finns inte en chans. Spelarna vill inte ens vinna, så känns det iaf.
Når en kvart? Just nu är jag glad om vi ens går till slutspel.
Otroligt!
Va på dåligt humör i dag när jag såg att matchen skulle gå på C+ nu när jag jobbar kväll.
Men jag får nog fan va TACKSAM att jag slipper sitta och se skiten.
Spelarna måste ha någon form av tävling inom laget med vem som kan göra dom värsta insatserna varje kväll, skapa så lite som möjligt osv.
Skjut på täckande spelare 1p
Missa markering 2p
Ramla under backcheking 3p
Icing under ohotat uppspel 4p
P-out utv 5p
Givetvis finns det fler läckra insatser som kan ge poäng i denna prestigefyllda tävling.
Sen samlas spelarna hemma hos Riddarn efter match för några pilsner och för att kora kvällens vinnare!
Va på dåligt humör i dag när jag såg att matchen skulle gå på C+ nu när jag jobbar kväll.
Men jag får nog fan va TACKSAM att jag slipper sitta och se skiten.
Spelarna måste ha någon form av tävling inom laget med vem som kan göra dom värsta insatserna varje kväll, skapa så lite som möjligt osv.
Skjut på täckande spelare 1p
Missa markering 2p
Ramla under backcheking 3p
Icing under ohotat uppspel 4p
P-out utv 5p
Givetvis finns det fler läckra insatser som kan ge poäng i denna prestigefyllda tävling.
Sen samlas spelarna hemma hos Riddarn efter match för några pilsner och för att kora kvällens vinnare!
HA HA HA HA HA
Inga fler kommentarer. Vad finns det att säga om detta lag och spel just nu....
Inga fler kommentarer. Vad finns det att säga om detta lag och spel just nu....
There is no I in TEAM!!!!
- värvanymålisnu
Hardy vet fortfarande inte hur man spelar powerplay. Vakna gubbe!
FULL FART FRAMÅT
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Skulle inte bli förvånad om vi missar slutspel.
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Johansson står och smågarvar i TV-intervjun.
"Riktig kämparmatch"? VAD I HELVETE?
"Riktig kämparmatch"? VAD I HELVETE?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Djurgårdens IF- Södertälje SK ,27/1 2011
Fy faan vad uselt!! Nu har t o m jag ledsnat. Hardy, AVGÅ!!