JVM
Re: JVM
Jag tycker att ryssarna vinner rättvist. Skiter du ner dig i semin har du inget i finalen att göra. Period 1 och 2 samt delar av 3 var fan inte bra även om ryssarna mer eller minre gick på hälarna i tredje och förlängningen... Straffarna... varför tar man inte Järnkrok eller Cehlin när vi missar första straffen?! Så jävla dåligt.
Kan MAN INTE FÅ UPPLEVA LITE GLADA HOCKEYMATCHER NÅN GÅGN JÄVLA HELVETE.
Kan MAN INTE FÅ UPPLEVA LITE GLADA HOCKEYMATCHER NÅN GÅGN JÄVLA HELVETE.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
AVGÅ NEMETH DIN JÄVLA SOPA! DU ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA DÅLIG!
Mäklaren, var fan är du? Hugg Nemeth!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Jag vikarierar för Mäklaren: Nemeth din fjärdeklassare, du ska ta av dig skydden innan du går på isen!!! Fan vad dålig du är idag av alla jävla matcher! AVGÅ!Snazzi skrev:AVGÅ NEMETH DIN JÄVLA SOPA! DU ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT JÄVLA DÅLIG!
Helt ärligt, jag tror aldrig att jag skådat ett fulare landslag än det som Ryssarna ställer upp med. Vilka jävla grisansikten, fyfan.
Patrik Nemeth blev årets Rundbland, fyfan.
Fyfan!
Patrik Nemeth blev årets Rundbland, fyfan.
Fyfan!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Tror inte att Nemeth hade en puck rätt i defensiv zon. Var sjukt nervös varje gång han hade pucken i egna zonen. Hoppas han fortsätter såhär i elitserien säsongen ut.
2014-04-07, vad hände?
Tror han var där och testade ut Bauers nya Inlines-modeller. Och Jofas nya bandyklubbor.Biaas skrev:Hoppas USA går till final så dom kan spöa ryssarna.
Och Nemeth jävla sopa. Vafan har en aikåare i JVM o göra?
Nu när du säger det...Magnutz skrev:Tror han var där och testade ut Bauers nya Inlines-modeller. Och Jofas nya bandyklubbor.Biaas skrev:Hoppas USA går till final så dom kan spöa ryssarna.
Nemeth hade ju varit en superstar i innebandyns Elitserie. Han borde sadla om.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
och ändå så spelade han mer eller mindre VARJE JÄVLA BYTE! Pajas, fan vad kass han var idag, usch!Magnutz skrev:Tror han var där och testade ut Bauers nya Inlines-modeller. Och Jofas nya bandyklubbor.Biaas skrev:Hoppas USA går till final så dom kan spöa ryssarna.
Avgå Jocke.
Tror ajk har nåt låtsashockeylag (innebandy) - där kan han spela.Edin skrev:Nu när du säger det...Magnutz skrev:Tror han var där och testade ut Bauers nya Inlines-modeller. Och Jofas nya bandyklubbor.Biaas skrev:Hoppas USA går till final så dom kan spöa ryssarna.
Nemeth hade ju varit en superstar i innebandyns Elitserie. Han borde sadla om.