Djurgårdens IF - Linköpings HC, 28/10 2010

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
lefflan

Re: Djurgårdens IF - Linköpings HC, 28/10 2010

Inlägg av lefflan »

Kan någon förklara för mig vem mika hannula är... Ingen jag har hört något om... vadå e han bra eller? xD
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av DIF_Soldier »

lefflan skrev:Kan någon förklara för mig vem mika hannula är... Ingen jag har hört något om... vadå e han bra eller? xD
Spelade för oss 7 matcher ifjol med en notering på 3 mål och en assist. Stark på grillorna, jobbar hårt, passar bra in i Hardys spelstil. Ingen dålig målgörare och hyfsad speluppfattning. Skulle tillföra enormt.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

lefflan skrev:Kan någon förklara för mig vem mika hannula är... Ingen jag har hört något om... vadå e han bra eller? xD
Nej han är den sämsta spelaren som någonsin spelat i DIF-Tröjan. Så otroligt jävla värdelös..
DIF!
Mash

Inlägg av Mash »

Hemma från Hovet, matchen var riktigt långsam idag tyckte jag. Det PP vi fick på 5min hände inte mycket, passningar runt om, skott över men aldrig riktigt nära. De flesta skötte sig bra tycker jag men självklart finns personer som inte alls ska spela ikväll.

SANDBERG IN I MÅL FÖR FAN!
lefflan

Inlägg av lefflan »

Varför har vi färre spelare iår än förra? dyrare eller? om man går in och kollar på tidigare säsonger ser det så ut.. förra och iår.... tillhör inte tråden... men just nu får man snabbare svar här xD
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

lefflan skrev:Varför har vi färre spelare iår än förra? dyrare eller? om man går in och kollar på tidigare säsonger ser det så ut.. förra och iår.... tillhör inte tråden... men just nu får man snabbare svar här xD
Du får exakt lika snabbt svar om du gör om och gör rätt.
DIF!
lefflan

Inlägg av lefflan »

ähh behöver inga gliringar från folk som inte vill svara... då kan man lika gärna va tyst!
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

lefflan skrev:ähh behöver inga gliringar från folk som inte vill svara... då kan man lika gärna va tyst!
Okej.

Tips,
- Skriv i rätt tråd.
- Lägg ner med chattspråket.
- Använd så korrekt svenska du kan.
Senast redigerad av Snazzi den 2010-10-28 21:36:20, redigerad totalt 1 gånger.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

lefflan skrev:ähh behöver inga gliringar från folk som inte vill svara... då kan man lika gärna va tyst!
Eller så postar man bara rätt. Här får du en gliring eftersom du vet om det själv att du gjorde fel.
DIF!
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Inlägg av DIF_Soldier »

Mash skrev:Hemma från Hovet, matchen var riktigt långsam idag tyckte jag. Det PP vi fick på 5min hände inte mycket, passningar runt om, skott över men aldrig riktigt nära. De flesta skötte sig bra tycker jag men självklart finns personer som inte alls ska spela ikväll.

Men hur i hela helvete kan man klaga på målvakten i det här läget? Mark är det absolut minsta problemet vi har just nu. Visst, han släpper returer men lite prioriteringar får man fan ha. NOLL mål på tio perioder och du lägger skuld på keepern?! Ta stomipåsen du har bakom pannbenet och fyll den med lite vett för helvete.

Fn, människor är ju fan inte kloka. Det är nåt jävla fel alltså.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

SkönaDjurgårn skrev: Tippar med hjartat 0-0 ikvall.
Maklaren, du skulle ryggat mig istallet!

Fattar inte hur man kan klaga pa Mark, han har varit genomgaende bast i laget och bara haft en enda dalig period. Det ar ju grymt!

Forutom Mark gillade jag installningen pa Kempe, Tim och Norman idag. Kempes straff var suveran.

Minus till Kronwall som drallde tre ggr pa rad och inte ens fick fram en kort passning utan LHC fick istallet fortsatt tryck i var zon. Han och Printz ska helst inte spela tillsammans.

RIP Ragge, om det nu ar sa. Sjukt trakigt och en total misar for vara chanser till en riktigt bra sasong. Han kommer leva kvar i minnet som den tuffaste, mest rejala back vi nagonsin haft.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

DIF_Soldier skrev:
Mash skrev:Hemma från Hovet, matchen var riktigt långsam idag tyckte jag. Det PP vi fick på 5min hände inte mycket, passningar runt om, skott över men aldrig riktigt nära. De flesta skötte sig bra tycker jag men självklart finns personer som inte alls ska spela ikväll.

Men hur i hela helvete kan man klaga på målvakten i det här läget? Mark är det absolut minsta problemet vi har just nu. Visst, han släpper returer men lite prioriteringar får man fan ha. NOLL mål på tio perioder och du lägger skuld på keepern?! Ta stomipåsen du har bakom pannbenet och fyll den med lite vett för helvete.

Håller helt med. Sinnessjukt...
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10

Inlägg av Snazzi »

DIF_Soldier skrev:

DIFhockeyforum.

Jag undrar hur mycket skit man kan hitta om alla målvakter som spelat i DIF under de åren forumet existerat. Läskigt faktiskt. Ofta helt obefogat.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Mäklaren skrev:Stormar och orkaner.

Nu har Mäklaren satsat 8000 kronor på DIF-seger. Bara hoppas att grabbarna rycker upp sig å det grövsta imorgon.

Något säger mig dock att Unibet-kontot gapar tomt efter morgondagens match... :?
Nu får ni svara nybörjaren i ämnet. Gäller detta efter straffar också eller är det efter3 perioder?
DIF!
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Daniel942 skrev:Nu får ni svara nybörjaren i ämnet. Gäller detta efter straffar också eller är det efter3 perioder?
Mäklaren har med allra största sannolikhet torskat sina 8k. En härlig kväll. Ragge borta. Nisse borta. 8k borta. Jag lider lite.
Skriv svar