Hata aik
Re: Hata aik
Vi fick i tidig ålder lära oss av våran tränare att vi absolut inte ska hoppa när vi står i muren.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Jag var och tittade på Timrå - gnaget idag här i Sundsvall(Man blir sugen på hockey så man passar på att gå på så fort det finns möjlighet). Tänkte egentligen bara skriva om hur dåliga aik var idag.
Det är så fruktansvärt hur dåliga dom är, visserligen är det försäsong och man ska inte dra förstora växlar, men det jag såg av dom idag, var inte mer än allsvensk klass(knappt). Timrå totalt körde över dom, även fast siffrorna 3-0 inte visar det så mycket, nu ska man inte underskatta Timrå, för i mina ögon så har dom värvat en hel del intressanta spelare, så timrå blir att räkna med i år, tror dom definitivt blir farliga i slutspelet, kanske inte hela vägen till sm-final/guld. Kan däremot säga att Viktor Fasth i gnaget kassen överraskade på mig, jag trodde inte han var så bra som han visade att han var idag.
Men som aik slog pucken idag och rörde sig på banan så börjar man ju fundera om dom verkligen ska spela elitserien.
Men i övrigt så tyckte inte jag att dom hade mycket att komma med, vet inte om dom saknade några spelare eller så.. Hamnar inte aik sist så kan nästan hela elitserien lägga ner, den klassen visade aik idag.
Det är så fruktansvärt hur dåliga dom är, visserligen är det försäsong och man ska inte dra förstora växlar, men det jag såg av dom idag, var inte mer än allsvensk klass(knappt). Timrå totalt körde över dom, även fast siffrorna 3-0 inte visar det så mycket, nu ska man inte underskatta Timrå, för i mina ögon så har dom värvat en hel del intressanta spelare, så timrå blir att räkna med i år, tror dom definitivt blir farliga i slutspelet, kanske inte hela vägen till sm-final/guld. Kan däremot säga att Viktor Fasth i gnaget kassen överraskade på mig, jag trodde inte han var så bra som han visade att han var idag.
Men som aik slog pucken idag och rörde sig på banan så börjar man ju fundera om dom verkligen ska spela elitserien.
Men i övrigt så tyckte inte jag att dom hade mycket att komma med, vet inte om dom saknade några spelare eller så.. Hamnar inte aik sist så kan nästan hela elitserien lägga ner, den klassen visade aik idag.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
ajk trodde att det omöjliga var möjligt, de hade hoppet uppe, att Europe League var nära efter ledning med 1-0 efter första halvleken!
Men Levski Sofia ville annat, 2 snabba mål inom loppet av två minuter i inledningen av den andra halvleken, och nu är matchen med all sannolikhet stängd! Så kan det minsann gå
Men Levski Sofia ville annat, 2 snabba mål inom loppet av två minuter i inledningen av den andra halvleken, och nu är matchen med all sannolikhet stängd! Så kan det minsann gå

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Saxat ifrån Djurgårdens forum på svenskafans vid ställning 0-1:

Så kan det gåNamn: Alle1891 AIK
Sänt: 2010-08-26 20:26:14
Inte lika käftiga nu va? Djurgårdsjävlar!!!

Senast redigerad av Edin den 2010-08-26 20:39:13, redigerad totalt 2 gång.
Hårdporr på Canal + just nu, IFK Göteborg tar ledningen efter fem minuter, sen kastas det in grejer på planen och matchen avbruten efter 8 minuter.
Nu saknas bara gallerskak!
- Lee Harvey Oswald
Edin skrev:Hårdporr på Canal + just nu, IFK Göteborg tar ledningen efter fem minuter, sen kastas det in grejer på planen och matchen avbruten efter 8 minuter.
Haha, ja vilka jävla sopor det finns.
De äh Stabil, som doktor Alban sa

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
HAHAHAHA!!!
VILKEN UNDERBAR DAG DET HÄR KAN BLI!
Det är helt sjukt att man kan längta så mycket tills den 28e som jag gör. Det ska bli så jävla nice att slakta ner ajk i superettan!
VILKEN UNDERBAR DAG DET HÄR KAN BLI!
Det är helt sjukt att man kan längta så mycket tills den 28e som jag gör. Det ska bli så jävla nice att slakta ner ajk i superettan!

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Förevigt Djurgården
HOHOHOHOO!
Detta blir fan bara bättre och bättre!
Detta blir fan bara bättre och bättre!