K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: K2: Djurgårdens IF - Brynäs IF, 20/3 2010
Två onödiga utvisningar och så är det 1-1.
Kom igen nu. Ingen vidare period så här långt.
Domaren tillåter tyvärr Brynäs göra vad de vill i sitt spelförstörande spel.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Ja som en solklar fasthållning av klubban.BOMBOM BOUCHARD skrev:Två onödiga utvisningar och så är det 1-1.
Hur är det med Otto, spelar han? Har inte hört honom nämnas på radio sedan första perioden.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Edin skrev:Hur är det med Otto, spelar han? Har inte hört honom nämnas på radio sedan första perioden.
Han spelar
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Jodå, han spelar.Edin skrev:Hur är det med Otto, spelar han? Har inte hört honom nämnas på radio sedan första perioden.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Skönt, fick nästan lite magont för en stund.warrant skrev:Edin skrev:Hur är det med Otto, spelar han? Har inte hört honom nämnas på radio sedan första perioden.
Han spelar
Hörde jag nyss en "Jajamensan fattas bara!"? Pinsamt var ordet.
Grishockey brynäs
Tycker ingen ska känna sig orolig..Brynäs skapar nästan inga farliga lägen..lite i PP kanske men inte mycket alls..tror vi sätter en till snart!
Nu gäller det bara att våga gå för segern, så ska det inte vara några problem. Jag litar på Hardy =)
Blir så jävla trött på denna reklam på kanal 5
-
Står det inte fel i trådnamnet? Det rätta borde väl vara K2 Djurgårdens IF - Markström, 20/3 2010?
Helt seriöst, satan vad dåliga Brynäs är. Undrar vad den där polack-tränaren eller vad han är säger i paus. Något i stil med: "Kom igen nu grabbar, haka, slå, håll fast och gör så många regelbrott vi kan så fixar nog Markström biffen". Jag har en viss respekt för Järnkrok och Rödin men resten har jag fan inte mycket till övers för. Går det här pissgänget till semi så är det ett tecken på att det slutspelsystemet vi har inte fungerar.
Helt seriöst, satan vad dåliga Brynäs är. Undrar vad den där polack-tränaren eller vad han är säger i paus. Något i stil med: "Kom igen nu grabbar, haka, slå, håll fast och gör så många regelbrott vi kan så fixar nog Markström biffen". Jag har en viss respekt för Järnkrok och Rödin men resten har jag fan inte mycket till övers för. Går det här pissgänget till semi så är det ett tecken på att det slutspelsystemet vi har inte fungerar.
100% DJURGÅRDSJ***L
- Remy Lebeau
Runheim är sjukt pinsam som vanligt. Speciellt efter första perioden när han intervjuar Nilson och sedan bara vänder honom ryggen och går därifrån. Man ser att Nilson ser lite konfunderad ut. Riktigt korkad, som alltid.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Syns jävligt dåligt, men den här bilden tog Tomas Ros ifrån Brynäs omklädningsrum inför match 1.Jockmaniac skrev:Står det inte fel i trådnamnet? Det rätta borde väl vara K2 Djurgårdens IF - Markström, 20/3 2010?
http://gfx.aftonbladet-cdn.se/multimedi ... 58816b.jpg
"Ha kul, bestämma sig, brinna!"
"Glädje - Energi till varandra"
”DIF – dåligt försvarsspel, det ska vi utnyttja”
Tänk er om Hardy skrivit liknande grejer på sin taktiktavla, killarna skulle ju trott att han fått en stroke.
In Hardy we trust!
tänkte verkligen på det också, lite hyffs kanske skulle vara att tacka för intervjun. AB jagar som vanligt läsare med sin helt missriktade artiklar.Remy Lebeau skrev:Runheim är sjukt pinsam som vanligt. Speciellt efter första perioden när han intervjuar Nilson och sedan bara vänder honom ryggen och går därifrån. Man ser att Nilson ser lite konfunderad ut. Riktigt korkad, som alltid.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 6813308.ab
edit. han gör det igen. looser.
Domarna tar ut DIF spelare för spelförstörande moment. Men struntar fullständigt i när brynäs gör liknande.