Tack! Ser nu att det blev väldigt vågigt där jag målade vitt, men ska försöka ordna upp det på något sätt. Vet någon om det går/man får att hänga flaggor osv vid staketet vid A18? Där vore det ju perfekt!
Kentta skrev:Tack! Ser nu att det blev väldigt vågigt där jag målade vitt, men ska försöka ordna upp det på något sätt. Vet någon om det går/man får att hänga flaggor osv vid staketet vid A18? Där vore det ju perfekt!
Ska inte vara något problem tror jag, bara den inte hänger ner. Riktigt bra jobbat med den! Kommer bli grymt snyggt
Vet inte om det finns intresse, men ni kanske minns att jag laddade upp slutet på sm-finalen 2000 när DIF tog guld.
Nu har jag tänkt att lägga upp hela period tre, i fyra olika delar på youtube.
Del 1 verkar vara klar i alla fall, Micke Johanssons avgörande mål är med i denna del.
Raus skrev:Vet inte om det finns intresse, men ni kanske minns att jag laddade upp slutet på sm-finalen 2000 när DIF tog guld.
Nu har jag tänkt att lägga upp hela period tre, i fyra olika delar på youtube.
Del 1 verkar vara klar i alla fall, Micke Johanssons avgörande mål är med i denna del.
Edit: HAHA lyssna på speakern när det blir mål. Fyfan...
Challe Berglund... jag tror att en sån spelare är helt ovärderlig i ett lag. Han hade säkert pastakvällar hemma för alla spelare i laget då det begav sig.. alla nya spelare fick komma hem till Challe på lite Tagliatelle med köttbullar - för att det svetsade samman gänget!! En lagpappa. En ledare. han åker fram och kramar om P. Bäckman..