Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
DIF_Soldier
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av DIF_Soldier »

Struten skrev:Ähh, kom igen ryck upp er nu. Som någon tidigare skrev så spelade vi sista perioden mot fbk utan Otto och Micke H & de gick förbannat bra. Nära på att hämta upp ett 0-4 underläge är inte dåligt.

Även fast centrar är otroligt viktiga så består ett lag av fler spelare. Förstår ändå förlusten av våra två bästa centrar. Josef och Krüger är väldigt smarta centrar och bra defensivt för sin ålder. Är säker på att Josef blommar ut lite extra nu när det kommer bli mycket mer speltid bredvid Linkan.

Jag tror på vårt lag och våra juniorer!
Jag tror också på Krüger och Josef. Se på Malmö. Dock är detta Elitserien. Å andra sidan är våra juniorer hästlängder bättre...

Näe, jag tror på våra hungriga junisar.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Tycker att man borde uppdatera lite mer angående skador på hemsidan. Som Otto t.e.x Han är enormt viktig för D.I.F!
Jävligt jobbigt att gå i tankar om han kan spela eller ej. Revbenskada är absolut aldrig bra, har haft brutna revben själv och det räcker man skrattar så känns det som man ska tuppa av för en stund p.g.a det gör så jävla ont. Tror inte han kommer tillbaka mer denna säsong. Det tar tid att läka. Men man vet ju inte riktigt hur allvarligt det är eftersom det uppdateras för sällan om skador på hemsidan.
Vi_e_Djurgårn

Inlägg av Vi_e_Djurgårn »

Det är sant, man har lite dålig koll på skadorna. Ibland kommer det upp någon artikel om skadeläget i truppen. Men det är lite för sällan.

Som sagt innan, tungt med Honken och Otto. Tycker att Honken växte grymt de senaste matcherna innan han tvingades utgå! Ottos betydelse, behöver man nog inte ens nämna, blir bara jobbigt i sammanhanget.
Skriv svar