Skulle sitta bra med att se han vår tröja.. med tanke på hans erfarenheterstolpskott skrev:Tro? haha det är såblårandigt skrev:Han är 42 bast och har väldigt mycke på kontot så pengarna styr nog inte skulle jag tro.blocco skrev:Nej det kan jag hålla med om. Men den ryska ligan är ju 1000 ggr bättre än allsvenskan och dessutom tjänar han betydligt mer där (förmodligenStocky skrev:Är väl kul att inte alla är penning kåta??blocco skrev:Minst sagt PINSAMT!! Killen hade ju kunnat vara förstamålvakt i tex, LA Kings som behöver en målvakt.
Det hade varit en annan sak om han hade valt pengarna i Ryssland men vad har Leksand att erbjuda? Speltid i allsvenskan är ju inte ett skit för en målvakt av hans klass.
Jag säger det en gång till:
PINSAMT!!
Han kanske får en dalahäst eller nått annat bra å ha)
haha ja han blev kanske mutad med en dalahäst.Mycket bra värvning av Leksand. Kanon jobbat av dem!
Silly Season 07-08 (elitserien, övriga lag)
- blårandigt
- Säsongskort: Ja
I vilket fall skapar det en orolig stämning i och runt laget, vilket aldrig är bra.Rocker skrev:http://www.sr.se/cgi-bin/Radiosporten/n ... el=1560395
Nice... Tror LHC kommer floppa i år.
Bara för oss

Eddie kommer att bryta kontraktet innan november månads utgång när han inser vad Leksand är för håla och vad svensk division 1 hockey är för elände.blårandigt skrev:Skulle sitta bra med att se han vår tröja.. med tanke på hans erfarenheterstolpskott skrev:Tro? haha det är såblårandigt skrev:Han är 42 bast och har väldigt mycke på kontot så pengarna styr nog inte skulle jag tro.blocco skrev:Nej det kan jag hålla med om. Men den ryska ligan är ju 1000 ggr bättre än allsvenskan och dessutom tjänar han betydligt mer där (förmodligenStocky skrev: Är väl kul att inte alla är penning kåta??
Han kanske får en dalahäst eller nått annat bra å ha)
haha ja han blev kanske mutad med en dalahäst.Mycket bra värvning av Leksand. Kanon jobbat av dem!

My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl

Bautabröl skrev:Eddie kommer att bryta kontraktet innan november månads utgång när han inser vad Leksand är för håla och vad svensk division 1 hockey är för elände.blårandigt skrev:Skulle sitta bra med att se han vår tröja.. med tanke på hans erfarenheterstolpskott skrev:Tro? haha det är såblårandigt skrev:Han är 42 bast och har väldigt mycke på kontot så pengarna styr nog inte skulle jag tro.blocco skrev: Nej det kan jag hålla med om. Men den ryska ligan är ju 1000 ggr bättre än allsvenskan och dessutom tjänar han betydligt mer där (förmodligen)
My name is Bautabröl, Brutus Bautabröl
Om man ska vara lite petig så spelar faktiskt Leksand i Allsvenskan.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ehh, skit också! http://www.linkopinghc.com/index.php?articleid=169
Säsongens bästa värvning för lhc!
Hittade inte den uppe någonstans, men det är väl alltid någon som missat det så det gör väl inget...
Säsongens bästa värvning för lhc!
Hittade inte den uppe någonstans, men det är väl alltid någon som missat det så det gör väl inget...
Senast redigerad av Bladman den 2007-09-07 16:56:24, redigerad totalt 2 gång.
Djurgår'n tills jag dör!
Det var inget nytt...Bladman skrev:Ehh, skit också! http://www.linkopinghc.com/index.php?articleid=169
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem