Cred till hemsidan!
Re: Cred till hemsidan!
En mycket väl skriven text av Tim Bergman!
Måste säga att jag tycker hemsidan är riktigt bra. Klart att det finns utrymme för förbättring men jag har så här långt inte stött på en bättre hemsida för en ishockeyförening i Sverige.
Mvh
Husmusen
Mvh
Husmusen
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Håller med!!!Husmusen skrev:Måste säga att jag tycker hemsidan är riktigt bra. Klart att det finns utrymme för förbättring men jag har så här långt inte stött på en bättre hemsida för en ishockeyförening i Sverige.
Mvh
Husmusen
Är det nu man ska lägga in den där "not sure if serious or..." bilden?

Expert.
SirDIFalot:SirDIFalot skrev:Håller med!!!Husmusen skrev:Måste säga att jag tycker hemsidan är riktigt bra. Klart att det finns utrymme för förbättring men jag har så här långt inte stött på en bättre hemsida för en ishockeyförening i Sverige.
Mvh
Husmusen
Är det nu man ska lägga in den där "not sure if serious or..." bilden?
Denna bild är till dig...

Cred till hemsidan!
Riktigt snygg! Hamnade på skrivbordet direkt! Skulle göra sig snygg på en "vi ska tillbaka" t-shirt.Daniel942 skrev:Grymt snygg splash-screen!
2014-04-07, vad hände?
Vilken skillnad på kvalitet det är på DIF-webben nu jämfört med för ett år sen. En stor eloge till DIF som tagit till sig av kritiken och gjort något riktigt bra, mitt i all misär som varit detta säsongsuppehåll!
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Faktiskt. Klasskillnad om man jämför hur det var för 1 år sen.nevyn skrev:Vilken skillnad på kvalitet det är på DIF-webben nu jämfört med för ett år sen. En stor eloge till DIF som tagit till sig av kritiken och gjort något riktigt bra, mitt i all misär som varit detta säsongsuppehåll!
DIF!
Så här i slutspurten tycker jag att DIF bör gå ut på sin twitter och facebook kanske var fjärde timme med hur mycket biljetter som har sålts.
Barometern bör uppdateras ofta och kanske ännu en nyhet om hur mycket som har sålts.
Barometern bör uppdateras ofta och kanske ännu en nyhet om hur mycket som har sålts.
Född till sportchef.
85000 pers gillar Djurgårdens IF på Facebook. Ut och börja ragga! Skriv att över 6000 är sålda och att vi väntar oss en av de största klackarna på Hovet någonsin. Det borde locka några.
Ofta förekommande uppdateringar är kanske inte bra om biljetterna vissa tider på dygnet säljer dåligt.android skrev:Så här i slutspurten tycker jag att DIF bör gå ut på sin twitter och facebook kanske var fjärde timme med hur mycket biljetter som har sålts.
Menar självklart inte att det ska uppdateras på nätterna.nevyn skrev:Ofta förekommande uppdateringar är kanske inte bra om biljetterna vissa tider på dygnet säljer dåligt.android skrev:Så här i slutspurten tycker jag att DIF bör gå ut på sin twitter och facebook kanske var fjärde timme med hur mycket biljetter som har sålts.
Första uppdateringen nu vid 11. Sedan en vid 14-tiden och ytterliggare en vid 18-tiden.
Sedan en vid 10-tiden imorgon, en vid 14-tiden och en vid 17-tiden.
Även om det kanske bara har sålt 100 biljetter mellan 10-14 imorgon så får man ut budskapet "köp biljett" ännu en gång inför matchen. Tror att chansen att någon köper då dom ser att det sålts kanske 7000 och klacken är slutsåld är större än att någon avstår för att det bara har sålts 100 biljetter sedan förra uppdateringen.
Sedan kanske det fortfarande är svårt för DIF att hålla koll på antalet sålda, men det är ett önskemål i alla fall.
Dock fel tråd märkte jag nu.
Född till sportchef.