Östgöten skrev:Falken har vi tyvärr inte heller råd med om Tjärnqvist kommer in på backplats. Vi kommer egentligen inte ha råd med Mackan heller och lönebudgeten är därför högre än de 37 Mkr som ledningen har angett.Highwind skrev:Ekman-Ottosson-Nilson
Ölvestad-Josefson-Krüger
Cehlin-Junior-Eriksson
Brodin-Falk-Tjärnqvist
Holmqvist-Tjärnqvist
Ragnarsson-Klubertanz
Eklund-Printz
Deilert
Mer har vi inte råd med.
Nilson-Josefson-Ölvestad
Tjärnqvist-Krüger-Ekman
Cehlin-Otto-Eriksson
Brodin-John Norman-Fimpen
Holmqvist-Tjärnqvist
Klubertanz-Ragnarsson
Eklund-Printz
Deilert-Lennhammer
Josef och Krüger lämnar för NHL efter nästa säsong och DIF måste därför spela in John Norman under kommande år.
Man skai nte ändra så mycket i sitt lag speciellt o mdet är ett vinnande lag, har sätt många olika uppställningar inför nästa säsong.
Stannar nilson så ska första linan se ut såhär
ölvestad - ottosson - nilson
tyckerinte att vi ska ändra på den linan om han väljer och stanna, matchvinnare såm hjälpt oss hela säsongen.
sedan om nu Ekman kommer så ska det se ut såhär i andra linan
Ekman - josefson - krüger
Tror detta kan bli en väldigt grym anfallslina. josefson är smart, duktig och en bra skridskoåkare och kommer ge ekman många fina puckar att jobba med och sedan krüger blir perfekt till!.
sedan då en 3 lina
om tjärnqvist och zigomanis stannar så ska den se ut såhär.
söder - zigomanis - thärnqvist.
tror om vi skulle få in ekman, samt behålla nilson, tjärnqvist, josefson, krüger, zigomanis
sedan har jag inte glömt spelare som fimpen, chelin, Tim.
jag förbisåg dessa bara, tror dessa kedjor blir matchvinnande och kan vara dom 3 som fixar sm - guldet.
sedan med backarna så ser jag att lill honken &ragge fortsätter tillsammans, sedan tjärnqvist klubertanz tillsammans