DIF i Media
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: DIF i Media
Så sjukt. 

- Sudden
- Säsongskort: Ja
För många hockeyspelare har dödsförklarats i sommar...
Overkligt.
Overkligt.
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
- reservjesus
Overkligt...
Jag kommer ihåg när Stefan sa "De borde dela ut två guldmedaljer" efter final 6...Har otroligt stor respekt för honom och detta är så jävla tragiskt...Får rysningar när jag kommer på att det var där Tjärnqvist spelade förra året..
Losing all hope was freedom.
- Datsyuk_13
Detta är så jävla tragiskt att jag knappt finner ord.
Att sådana gudabenådade hockeyspelare som Stefan Liv, Pavol Demitra, Josef Vasicek, Janne Marek, Karel Rachunek m.fl. inte längre finns med oss är svårt att föreställa sig.
Jag gråter. Vila i frid...
Att sådana gudabenådade hockeyspelare som Stefan Liv, Pavol Demitra, Josef Vasicek, Janne Marek, Karel Rachunek m.fl. inte längre finns med oss är svårt att föreställa sig.
Jag gråter. Vila i frid...
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Lee Harvey Oswald
Raus skrev: Jag kommer ihåg när Stefan sa "De borde dela ut två guldmedaljer" efter final 6...Har otroligt stor respekt för honom och detta är så jävla tragiskt...Får rysningar när jag kommer på att det var där Tjärnqvist spelade förra året..

Som vanligt helt ofattbart.
Fan vad hockey känns oviktigt helt plötsligt, kom av mig helt i laddningen inför ES-premiären nu.
Livs kommentar efter final 6 minns jag med en rysning....
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2011-09-07 17:23:19, redigerad totalt 2 gång.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Sudden
- Säsongskort: Ja
http://stefanliv.blogspot.com/
Hans väldigt underhållande blogg som han dessvärre lade ner för ett tag sedan...
Hans väldigt underhållande blogg som han dessvärre lade ner för ett tag sedan...
Vi är inte Bajen. Vi ska tillbaka.
Helt sjukt...
Jag kom av mig helt och hållet när jag hörde det där och man börjar ju gråta snart.
Glömmer inte heller Stefan Livs sista ord efter finalen. Stefan Liv var en människa man aldrig kunde tycka illa om. Vila i frid
Jag kom av mig helt och hållet när jag hörde det där och man börjar ju gråta snart.
Glömmer inte heller Stefan Livs sista ord efter finalen. Stefan Liv var en människa man aldrig kunde tycka illa om. Vila i frid
Senast redigerad av Djurgårn den 2011-09-07 17:47:16, redigerad totalt 1 gånger.
- Fiskmaesen
Jag hoppas att alla visar respekt under premiären mot MoDo och att Järnkaminerna visar sitt stöd för Livs anhöriga på ett värdigt sätt. Jag säger inte att det behöver vara något märkvärdigt. Det skulle räcka med en R.I.P Stefan Liv banderoll eller liknande..
-
Skulle kunna tänka mig att vi innan/eller i början av matchen sjunger nån ramsa som vänder sig till Stefan... Tycker det skulle vara en fin gest!
100% DJURGÅRDSJ***L
- Fiskmaesen
Helt enig, låt oss visa att Järnkaminerna är bäst på allt.. fyfan vilken tragedi alltså. RIPJockmaniac skrev:Skulle kunna tänka mig att vi innan/eller i början av matchen sjunger nån ramsa som vänder sig till Stefan... Tycker det skulle vara en fin gest!
- DIF_Soldier
För att återgå till ämnet DIF i Media säger jag så här: Hade hellre sett blåa tröjor som hemmatröja och röd som extra.
Marcus Nilsons inställning i media var en anledning till att jag inte hade valt honom som kapten, men som han säger är ju alla olika. Men jävlar vad skitnödig både han och Hardy är måste jag säga.
Sen svär jag över att alla tippar oss som favoriter. FAN OCKSÅ, då kommer vi inte ta guld. Så är känslan.
På samma sätt kommer inte Timrå kvala. Det är jag ganska säker på.
Marcus Nilsons inställning i media var en anledning till att jag inte hade valt honom som kapten, men som han säger är ju alla olika. Men jävlar vad skitnödig både han och Hardy är måste jag säga.
Sen svär jag över att alla tippar oss som favoriter. FAN OCKSÅ, då kommer vi inte ta guld. Så är känslan.
På samma sätt kommer inte Timrå kvala. Det är jag ganska säker på.
Säg den glädje som varar