Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Re: Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägg
Men ska man få en ny vettig sportchef så gäller det att agera NU så att han verkligen kan få sätta sin prägel på laget. Att låta KG bygga om efter sitt huvud och sedan lämna över kan ju inte kännas särskilt "kittlande" för nästkommande.
Avgå Jocke.
-
Glöm inte att honken var vår bästa man på att skymma målvakt i PP och han är väll den enda som kunde styra puck från blå?
Skickat från min iPhone med Tapatalk
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Sånt där är väl inte svårt att ersätta? Han hade ju ingen grym säsong i den rollen direkt.olympusPr1me skrev:Glöm inte att honken var vår bästa man på att skymma målvakt i PP och han är väll den enda som kunde styra puck från blå?
Expert.
Forsberg eller Waltin nån av dom måste bara bli våran sportchef, Agera KG innan någon annan gör det.
Tydligen lämnar Wener också Björklöven. Ska vi ta in honom som assisterande? Han kan vara ansvarig för hur spelarna ställer sina skridskor?
Avgå Jocke.
B.I.B.A skrev:Tydligen lämnar Wener också Björklöven. Ska vi ta in honom som assisterande? Han kan vara ansvarig för hur spelarna ställer sina skridskor?

-
ojdå, efter närmare "forskning" så visade sig att jag hade fel därSirDIFalot skrev:Sånt där är väl inte svårt att ersätta? Han hade ju ingen grym säsong i den rollen direkt.olympusPr1me skrev:Glöm inte att honken var vår bästa man på att skymma målvakt i PP och han är väll den enda som kunde styra puck från blå?
Toppspelare, brunkare, backar, Sallinen, Kronwall? Känns som att det är viktigare med en sportchef just nu, ska det verkligen ta över 1 år att hitta rätt? Borde ju sen långt tillbaka vara klart så bara att släppa infon och ge oss ett namn.
Kan ju vara så att det är klart sedan länge men att personen ifråga inte avslutat säsongen ännu.difanda skrev:Toppspelare, brunkare, backar, Sallinen, Kronwall? Känns som att det är viktigare med en sportchef just nu, ska det verkligen ta över 1 år att hitta rätt? Borde ju sen långt tillbaka vara klart så bara att släppa infon och ge oss ett namn.
Kan ju även, i det dolda, redan vara involverad i kommande lagbygge.
Jag vill verkligen höra någonting om lagbygget alltså. Fan, smäll iaf upp några junisar på kontrakt.
Är det sagt att Kåge inte ska vara sportchef kommande säsong? Jag vägrar alltså låta ytterligare en sportchef bygga ett lag som någon annan ska ta över sen.
Precis detta är problemet, låt den blivande sportchefen bygga upp en lag som han kan stå för och inte något ihop plock som KG värvat under tiden han även har sitt andra jobb.Staten skrev:Är det sagt att Kåge inte ska vara sportchef kommande säsong? Jag vägrar alltså låta ytterligare en sportchef bygga ett lag som någon annan ska ta över sen.
Djurgården måste snart gå ut och vara tydliga vad som ska hända på tränarsidan samt sportsidan (läs sportchef)
Lite blandade åsikter om Hedman förra Silly tråden.
Lämnar Färjestad nu iaf.
Lämnar Färjestad nu iaf.
För mig är det typ som att värva Ledin, Jämtin, Kåberg, Wallin, Abbott, Forsberg.ciirree skrev:Lite blandade åsikter om Hedman förra Silly tråden.
Lämnar Färjestad nu iaf.
Nej, med andra ord.
Silly-season 2015-16 ständigt uppdaterat i första inlägget
Forsberg var väl lite att ta i eller?Mattebo skrev:För mig är det typ som att värva Ledin, Jämtin, Kåberg, Wallin, Abbott, Forsberg.ciirree skrev:Lite blandade åsikter om Hedman förra Silly tråden.
Lämnar Färjestad nu iaf.
Nej, med andra ord.
Wallin? Stort hopp mellan Wallin och Forsberg dessutom.
Tacklingen på Lill Honken tycker jag inte är i närheten av den Forsberg gjorde på Ferna. Om det var den du syftade på.
Senast redigerad av ciirree den 2015-03-17 12:04:36, redigerad totalt 1 gånger.