Nu lär det väl knappast bli aktuellt då aik spelar "som vanligt" igen, men en liten kul detalj bara.
Anrell sa tidigt i höstas nån gång att:-om det var SM-final nu skulle den spelas mellan Luleå-aik.
Så sa Mats Wennerholm: -aldrig i livet, & skulle det bli så så säger jag upp mig
Så 7 matcher från uppsägning...
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Sitter verkligen och vrålhoppas att Solna får rådäng den här semifinalen... tidigare när DIF var kvar brydde jag mig inte lika mycket men nu är det de enda som gör att man orkar kolla.
Känns absurt att heja på FBK men jag gör det ändå.
Förövrigt måste det vara den sämsta slutspelsstämningen jag hört på Hovet ikväll. Låter som det max är 3000 på plats.
-daniel- skrev:
Förövrigt måste det vara den sämsta slutspelsstämningen jag hört på Hovet ikväll. Låter som det max är 3000 på plats.
Håller med dig, begravningsstämning.
Ska de skylla på att de är nervösa igen tro?
Nåt jävla fel är det. Skulle helt (nåja) opartiskt vilja påstå att det garanterat var sämre drag första perioden än draget under den sämsta perioden DIF hade under grundserien... och detta är en SEMIFINAL. Helt sjukt egentligen.
Antagligen för att Aik spelar som en påse nötter.
Sen måste jag klaga lite till. Den här gången på TV Sport. Fy fan vilket jävla gäng med clowner. Max Grinndal är så dålig så jag skäms, Robert Perlskog är den sämsta idiotkommentatorn som någonsin har kommenterat sport alla kategorier och Jihde blir jag äcklad av.
Varken aik eller luleå har nåt i en semi att göra.
Ett stort FETT minus (inte bara till DIF) utan även till övriga ES-lag att man inte förmått skicka dessa 2 lag ner i botten av tabellen under 55 omgångar.
Dom kämpar & sliter som djur, javisst.
Men kom igen, rent spelmässigt är det pinsamt att det ska räcka till en topp 4:a placering i Sveriges högsta serie.
Vart är vi på väg...?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:Varken aik eller luleå har nåt i en semi att göra.
Ett stort FETT minus (inte bara till DIF) utan även till övriga ES-lag att man inte förmått skicka dessa 2 lag ner i botten av tabellen under 55 omgångar.
Men kom igen, rent spelmässigt är det pinsamt att det ska räcka till en topp 4:a placering i Sveriges högsta serie.
Vart är vi på väg...?
Satt och funderade på det också när jag såg matchen..
Lee Harvey Oswald skrev:Varken aik eller luleå har nåt i en semi att göra.
Vart är vi på väg...?
Jaadu, tråkigt som fan är det. DIF borde spelat semi, gör mer ont för varje sekund som går...