Frågetråden
Re: Frågetråden
Är det någon åldersgräns för att komma in på E4 Norra? Hade ju varit kul att kunna se och höra Falken. Samma fråga gäller till WKB där järnkaminerna ska samlas 

- Christopher J
Varför har inte Mackan något C på tröjan? Varför hyllades inte Tellan under matchen eller att man sjöng hans namn?
Mackan har ett C på tröjan: http://farm7.static.flickr.com/6156/615 ... 45eb_b.jpgChristopher J skrev:Varför har inte Mackan något C på tröjan? Varför hyllades inte Tellan under matchen eller att man sjöng hans namn?
No Rules In The Animal Kingdom
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Mackan har enligt tidigare talare ett C på bröstet och "Micke Tellqvist håller på Djurgårn" sjöngs i början av första eller innan första nedsläpp.Christopher J skrev:Varför har inte Mackan något C på tröjan? Varför hyllades inte Tellan under matchen eller att man sjöng hans namn?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Fråga:
Är det någon mer än jag som går med ett sånt där barnsligt flin i fejjan idag ända sen man steg upp i morse? Kan inte sudda ut det. Går bara inte.
Är det någon mer än jag som går med ett sånt där barnsligt flin i fejjan idag ända sen man steg upp i morse? Kan inte sudda ut det. Går bara inte.

Re: Re: Frågetråden
Jag flinar, visslar, sjunger och skrattar idag.-daniel- skrev:Fråga:

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Var är matchtråden till matchen mot renskötarna?
Prestera eller avgå.
Prestera eller avgå.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
En snabb och enkel fråga! Går det på något sätt att byta användarnamn? Isåfall hur?
Någon som vet om 08-Hockey kommer tillbaka denna säsongen ? det var ett underbart program juh 

I november tror jag någon skrivit här.encore skrev:Någon som vet om 08-Hockey kommer tillbaka denna säsongen ? det var ett underbart program juh
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tveksam till det, testa dock att skicka iväg ett mail till webmastern.DanneG skrev:En snabb och enkel fråga! Går det på något sätt att byta användarnamn? Isåfall hur?
Hittar inte hans mail nu, så testa att maila Jerker: jerker.dammbro@difhockey.se
Han kan nog svara på frågan/lotsa dig vidare. Inte för att jag tror att det kommer ha hög prio, men dem brukar vara trevliga samt svara relativt snabbt

Med risk att dumförklara mig själv om infon finns uppe redan!
Men vart/när/hur köper man biljetter till nästa derby? (hemmaderbyna är inga problem att köpa till)
För märker att det gäller att vara ute i god tid om man ska få med sig hela kompisgänget.
Så frågan är, Går det att köpa klackbiljetter till derbyt i November redan nu eller måste man vänta?
Men vart/när/hur köper man biljetter till nästa derby? (hemmaderbyna är inga problem att köpa till)
För märker att det gäller att vara ute i god tid om man ska få med sig hela kompisgänget.
Så frågan är, Går det att köpa klackbiljetter till derbyt i November redan nu eller måste man vänta?
Inga problem!DanneG skrev:Tack heaty!
Jag undrar förövrigt också om det där angående borta derbyna, går man via gnihet eller JK?
Under fliken Biljetter kan man klicka på Derbymatcher på Globen där står följande:Heaty skrev:Inga problem!DanneG skrev:Tack heaty!
Jag undrar förövrigt också om det där angående borta derbyna, går man via gnihet eller JK?
Så det är väl bara att invänta info.Djurgården spelar två bortaderbyn till den här säsongen, den 14/11 klockan 19:00 och 26/1 klockan 19:00. Till bortaderbyna säljer Djurgården Hockey endast biljetter på ena kortsidan och intäkterna från biljettförsäljningen tillfaller Djurgården.
Vi återkommer med information om biljetter till bortaderbyna senare.
2014-04-07, vad hände?