Jag vet, var mest ironisk. Men ger man honom några träningar, så kommer han kanske i formRirre skrev:La av för 5 år sen så han lär ju vara lite rostigDIFRobbex skrev:Jag vill ha Espen, är han för gammal tro?

Jag vet, var mest ironisk. Men ger man honom några träningar, så kommer han kanske i formRirre skrev:La av för 5 år sen så han lär ju vara lite rostigDIFRobbex skrev:Jag vill ha Espen, är han för gammal tro?
Jag tror inte det kommer ikväll, vi har en jävligt bra säsong att fira först..Berra skrev:Jag drömmer om en tröstnyhet från sportchefen nu, förlängning med Mackan och Josefson och in med Tjärnqvist och Ekman. Då skulle jag sova gott trots allt.
Han har väl kontrakt även nästa säsong dock?warrant skrev:Hoppas även på Staffan Kronwall..
Fel tråd?Stanowski skrev:Jag tycker vi ska vara skit nöjda med säsongen! All heder åt våra hjältar!
All heder som sagt, Dock tycker ja att valet av årets MVP, som gick till JD i hv var fel!!!
Vesslan var den största hjälten iår,
Men visst ja lär säkert bli sågad vid fotknölarna nu, Men ja tycker "Ragge" var en stor andledning till att vi torska i final 5,
Man märker på honom att säsongen varit grymt lång då han inte hinner med å gör felaktiga beslut! Älskar Ragge men dom som skullde på lill honken i final 5 hade fel,
Men skit samma, Allt vi gör är för laget, GRYM SÄSONG AV DIF
Sen är jag troligen den enda? som tycker vi ska förlänga med Nicke D, Ge han tid att utvecklas!
Det sista är att jag vill tacka alla DIF fans, ni har bidragit till en grym säsong! Vi ses nästa år!
(Undantag för dom som skrev massa könsord till JD i hv under interjuven! Vi är bättre än så!!!)
Han har kontrakt ett år till där.Highwind skrev:http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... djurgarden
Andreas verkar sugen på att komma hem. Vet inte när hans kontrakt går ut men vi ska nog se till att hans dröm blir verklighet snarast möjligt.
Håller med dig på det mesta. Dock vet jag inte om jag skulle klara av att ha en filmande hora som Laine i laget.henka83 skrev:Underbar säsong som nämnts tidigare av flertalet, men vi får inte på något sätt överskatta årets upplaga. Man ska komma ihåg att Wesslau har spelat över sin förmåga. Någonting saknas helt klart.
Som jag vid flertalet ggr varit inne på så är det kvalitèen som inte håller på framförallt våran första lina för att vinna ett sm-guld. En första-lina ska bära ett lag likt HIVs. Vi har tyvärr alldeles för bra bredd och för få kvalitè spelare i truppen. Vi behöver ett par riktiga spettsar till våran första lina, får vi det är detta lag alla dagar i veckan ett topplag. Tyvärr kan vi inte vara säkra på att vara det nästa år om inte de kommer in.
Ekman och Tjärna är ju givetvis drömmen. Laine i HV tror jag skulle vara perfekt i en DIF tröja. Även Falk skulle vara perfekt till en 2:a femma hos oss. Killen är dessutom djurgårdare och säljer i stort sätt sin HV-själ i denna artikel :http://hockey.expressen.se/elitserien/1 ... djurgarden
Några som jag tycker är överflödiga i dagens upplaga är: C.Eklund, N.Danielsson, M.Holmqvist och Falk. Känns som att de platserna borde ersättas även om jag verkligen älskar dem alla fyra. För att vi ska ta nästa steg så bör de lämna. Backuppsättningen kommer Hardy drilla ännu starkare med puck nästa år, där behövs bara Tjärnqvist med dagens uppsättning. Målvaktssidan är klockren, låt Wesslau vara given första målvakt nästa år så kommer han växa ut till seriens främsta.
Till sist, längesen man kände sig så tom inombords. Jag har verkligen blivit ordentligt kär i denna upplaga av DIFSäsongen är nu tyvärr slut, jag kommer följa varenda dag med spänning. Nu får man återgå till vardagen.