SirDIFalot skrev:Men vafan....kevin h.h skrev:har jimmie ölvestads nhl tröja och vill sälja den
Hahaha, har karln blivit vräkt och bor på gatan tro?

SirDIFalot skrev:Men vafan....kevin h.h skrev:har jimmie ölvestads nhl tröja och vill sälja den
Varför i helvete är det katastrof?haak skrev:Kanske nämnts tidigare, men är det inte katastrof att BomBom spelar med en Salmingklubba?
Han gjorde det förra året och hoppas att han inte gör det i år!
Bombom känner pressen. Så det så!Kentta skrev:Varför i helvete är det katastrof?haak skrev:Kanske nämnts tidigare, men är det inte katastrof att BomBom spelar med en Salmingklubba?
http://thepiratebay.org/torrent/6062422 ... t.2010-DIFDIF_Soldier skrev:Någon som har länk till tv-bilderna från final 3 mot HV (tror jag), när Jimmie trycker in kvitteringen med 51 sekunder kvar?
DIF_Soldier skrev:Någon som har länk till tv-bilderna från final 3 mot HV (tror jag), när Jimmie trycker in kvitteringen med 51 sekunder kvar?
Det är den här matchen som soldaten tänker på.Daniel942 skrev:DIF_Soldier skrev:Någon som har länk till tv-bilderna från final 3 mot HV (tror jag), när Jimmie trycker in kvitteringen med 51 sekunder kvar?
Kanske den du tänker på?
Ja nu är jag med! Tänkte att du menade vårt sena avgörande i sudden i final 4, men då var det ju inte Jimpa..DIF_Soldier skrev:Precis den, han forcerar målburen och petar in den med en hand vill jag minnas.
Tack! Semifinal 2 har man ju redan varvat sådär 200 gångerDaniel942 skrev:Ja nu är jag med! Tänkte att du menade vårt sena avgörande i sudden i final 4, men då var det ju inte Jimpa..DIF_Soldier skrev:Precis den, han forcerar målburen och petar in den med en hand vill jag minnas.
Slänger upp på YouTube - uppe om några minuter.
DIF_Soldier skrev:Tack! Semifinal 2 har man ju redan varvat sådär 200 gångerDaniel942 skrev:Ja nu är jag med! Tänkte att du menade vårt sena avgörande i sudden i final 4, men då var det ju inte Jimpa..DIF_Soldier skrev:Precis den, han forcerar målburen och petar in den med en hand vill jag minnas.
Slänger upp på YouTube - uppe om några minuter.
Just det friläget, Jimpas glädjefnatt... det är utan tvekan ett av mina livs lyckligaste ögonblick. FAN vad man gick bananas!
Salming är ju uttalade aikare, då ska man väl inte spela med hans märkehaak skrev:Kanske nämnts tidigare, men är det inte katastrof att BomBom spelar med en Salmingklubba?