Silly Season 2025/26

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Mattias_87
Medlem: Ja, ständig medlem
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av Mattias_87 »

10x värre än Dicks Twittrande igenom åren. Äckel.
Avskaffa tre mot tre.
DIF-DIF

Silly Season 2025/26

Inlägg av DIF-DIF »

Om man kollar på +/- är väl Hävelid vassare än Ragnarsson. Inga insläppta under hela slutspelet med honom på isen ca (5vs5).
Användarvisningsbild
Andspe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Silly Season 2025/26

Inlägg av Andspe »

#87 skrev: 2025-05-07 06:39:13
DIF_Soldier skrev: 2025-05-07 04:55:27 Har vi budat på den här tönten? Say it aint so. Ska vara djurgårdare :lol: Finns ingen som är djurgårdare som uttrycker sig så. Alla med hjärta för en klubb har en spärr när det kommer till sånt här. Det är en närmast biologisk instinkt, som att inte äta möglig mat eller inte kliva ut för stup. Men inte för den här tönten.

Han kan få spela gratis (max för en lavett från Wikegård och en ask Svarta katten) en säsong för att göra avbön för sin idioti, inte annars. Låt lönen gå till JK Tifo

Det här har han gått ut och bett om ursäkt om i tidningarna en 3-4 gånger. Superdjurgårdare, inget snack om saken.
Sen har han difgadd & hans morbror är Ragge (den äldre) Bild
Senast redigerad av Andspe den 2025-05-07 07:43:16, redigerad totalt 2 gång.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2025/26

Inlägg av captcash »

Unpopular opinion men jag skulle vilja skeppa iväg; Hammaren, Hävelid, Ragge och Blixt! :D
Känner bara att Sissons och Berg är good enough för SHL, men jag är nog lite insnöad på tophalf lagbygge, något vi antagligen inte har råd med... I vilket fall som helst och oavsett vilka som stannar så måste vi ha in ett helt nytt första backpar, sen kan vi kanske mixa runt med det vi har om man lastar många minuter på de 2 nya.
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Knirre

Silly Season 2025/26

Inlägg av Knirre »

Herregud. Dra inte igång något jävla drev kring Lindström. Han var dyngpackad och har, som någon påpekade, bett om ursäkt flera gånger. Har "Alltid Oavsett" tatuerat på armen.

https://www.expressen.se/gt/sport/hocke ... et-ogjort/
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Silly Season 2025/26

Inlägg av DIF_Soldier »

Andspe skrev: 2025-05-07 07:40:04
#87 skrev: 2025-05-07 06:39:13
DIF_Soldier skrev: 2025-05-07 04:55:27 Har vi budat på den här tönten? Say it aint so. Ska vara djurgårdare :lol: Finns ingen som är djurgårdare som uttrycker sig så. Alla med hjärta för en klubb har en spärr när det kommer till sånt här. Det är en närmast biologisk instinkt, som att inte äta möglig mat eller inte kliva ut för stup. Men inte för den här tönten.

Han kan få spela gratis (max för en lavett från Wikegård och en ask Svarta katten) en säsong för att göra avbön för sin idioti, inte annars. Låt lönen gå till JK Tifo

Det här har han gått ut och bett om ursäkt om i tidningarna en 3-4 gånger. Superdjurgårdare, inget snack om saken.
Sen har han difgadd & hans morbror är Ragge (den äldre) Bild
"Alltid osavsett (förutom när jag krossat DIFs guldchanser och dessutom hånar dem offentligt")

Han verkar ju inte ha förstått innebörden av tatueringen iallafall, den saken är säker.

Jag är av uppfattningen att handlingar skall ha konsekvenser.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2025-05-07 08:48:54, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Silly Season 2025/26

Inlägg av Remy Lebeau »

Vad är det för drev mot Lindström?
Han var ung och dum och full.
Kolla på hans sociala medier så märker man att han är DIF.

Vart var ni när Rikard Franzén värvades till oss?
DET var 1000 gånger värre än en ramsa från en full ung spelare.

Skärpning.
"Jag älskar Sverige och Djurgården" - José Theodore
Olon

Silly Season 2025/26

Inlägg av Olon »

Haha, ja jag hade tyckt likadant om jag hade gått på mellanstadiet. Vi borde banna Dick för hans AIK-twittrande, Landeskog för att han innerst inne är bajare, och Sörensen för att han inte ställde upp på en intervju. De kan få spela för en pungspark och en ask Figaro!

Suck.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Silly Season 2025/26

Inlägg av DIF_Soldier »

Knirre skrev: 2025-05-07 07:41:43 Herregud. Dra inte igång något jävla drev kring Lindström. Han var dyngpackad och har, som någon påpekade, bett om ursäkt flera gånger. Har "Alltid Oavsett" tatuerat på armen.

https://www.expressen.se/gt/sport/hocke ... et-ogjort/
Då kan han spela för kaffepengar om han verkligen är ledsen, verkligen är DIF och vill hjälpa DIF. På så sätt blir vi också mer slagkraftiga som förening.

Nån slö tweet med bakfylleångest tar jag inte ett ruttet lingon för. Så jävla lågt att håna ett förlorande lag dessutom, oavsett lagtillhörighet. Ska han kampera med Marcus Krüger? Det är ett hån. Ett småaktigt beteende som är allt som jag hoppas Wikegård inte vill att DIF stå för.

Tänk om Krüger hade gastat "Inget SHL för aik"... Det hade aldrig hänt, oavsett om han var 20 eller 34.
Senast redigerad av DIF_Soldier den 2025-05-07 09:04:13, redigerad totalt 1 gånger.
Säg den glädje som varar
Användarvisningsbild
captcash

Silly Season 2025/26

Inlägg av captcash »

No more Dick, tack för allt Dicken!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
Mattias_87
Säsongskort: Ja

Silly Season 2025/26

Inlägg av Mattias_87 »

Ett stort tack till Dick. Men fullt rimligt att resan tar slut här.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild
MarcusDaze

Silly Season 2025/26

Inlägg av MarcusDaze »

Bra val, tråkigt men fullt rimligt. Tror ni Dick avslutar karriären nu eller blir det ett år i aik?
Användarvisningsbild

Silly Season 2025/26

Inlägg av #87 »

Vemodigt att tacka av Dick, men finns ingen plats för honom i pusslet.
Användarvisningsbild
fryppe

Silly Season 2025/26

Inlägg av fryppe »

Tungt svårt att sätta ord på det här hade velat att han skulle få följa med upp till shl men som sagt förstod och vet att det inte skulle vara möjligt.
Användarvisningsbild
DIF_Soldier

Silly Season 2025/26

Inlägg av DIF_Soldier »

Remy Lebeau skrev: 2025-05-07 08:45:42 Vad är det för drev mot Lindström?
Han var ung och dum och full.
Kolla på hans sociala medier så märker man att han är DIF.

Vart var ni när Rikard Franzén värvades till oss?
DET var 1000 gånger värre än en ramsa från en full ung spelare.

Skärpning.
Du kan ha din håglösa landet lagom-inställning, så kan andra ha sina. Den som skulle skärpt sig är GL. Visar på hans karaktär som människa och inget jag vill ha i DIF. Sen kan han vara John G:s sonsonsonson eller tatuerat skölden i pannan for all I care.

Handlingar skall ha konsekvenser.
Säg den glädje som varar
Skriv svar