android skrev:Dick Axelsson slängde tydligen in 2000:-. Kul!
Kul om det stämmer, men fattar inte varför? Han är knappast Djurgårdare för fem öre... men han kanske gillar Otto eller vill ha ett roligare lag att möta än skitlag som Rögle och Timrå.
Vad jag vet så håller Dick Axelsson på DIF, oavsett vad som hände förr några år sedan. Detsamma gäller Fernholm. Mårtensson håller på gnaget. Bremberg skickade ner oss i HA men nog är han djurgårdare. Du får nog revidera dina fem ören.
Jag slog så hårt i botten efter nedflytten att jag själsligen var tvungen att ta time-out från DIF Hockey. Har nu marscherat igenom hela Kübler-Ross modellen och känner mig faktiskt aningen positiv till nästa säsong. Och med all denna OT vill jag bara klargöra att Otto behövs. Har förlåtit honom för de öppna-mål missarna han bjöd på i Kvalserien och kommer nu hala fram degen och bidra. Tack alla Ni som hållt igång denna insamling.
"Man får spela sarg ut också" - Wikegård 2019 04 16
Kan vi hoppas på en update på onsdag tro? Jag försöker hetsa så gått det går.. Sen får det bli ett par hundralappar till så fort jag vet att jag har mat att äta fram till 25e!
android skrev:Dick Axelsson slängde tydligen in 2000:-. Kul!
Kul om det stämmer, men fattar inte varför? Han är knappast Djurgårdare för fem öre... men han kanske gillar Otto eller vill ha ett roligare lag att möta än skitlag som Rögle och Timrå.
Vad jag vet så håller Dick Axelsson på DIF, oavsett vad som hände förr några år sedan. Detsamma gäller Fernholm. Mårtensson håller på gnaget. Bremberg skickade ner oss i HA men nog är han djurgårdare. Du får nog revidera dina fem ören.
Saknar uppdatering och senaste nytt. Är det att kräva för mycket i semestertider. Folk har offrat tid, semester och familjer samt egna ekonomin för den här insamlingen. Kämpa DIF!!!
Tessan skrev:Saknar uppdatering och senaste nytt. Är det att kräva för mycket i semestertider. Folk har offrat tid, semester och familjer samt egna ekonomin för den här insamlingen. Kämpa DIF!!!
Jo, vissa har ju det, men samtidigt så får vi förstå att vi får vänta lite.
Jag tjatar dock på dem att ge oss ett svar.
Rött för blodet genom hjärta och ven,
Gult för solens värmande sken,
Blått för himmel, regn och hav,
STOCKHOLMS STOLTHET VÅRAT LAG!