Jepp, källa tack.Blåränderna går aldrig ur skrev:smurf02 skrev:Är det någon som vet på ett ungefär hur mycket vi skulle få för linkan om han nu drar?? det jag tycker är att om han vill dra så låt han göra det annars kommer han börja må dåligt mm nässtan lite som hannula![]()
Men För dessa pengar vill jag att klubben Värvar till sig Någon I Hannula form kanske 2 om vi har tur och råd. och då menar jag inte att vi ska göra som med Qurinio i fotbollen som Var årets flopp i fotboll
Vad jag hr fattat så stannar han kvar hos oss, de rykten som fanns att han vàr på väg till Uganda på Expressen var typ falska. Så Vi får se han nästa år i DIF tröjan iaf
Silly season 2007/08 - nyförvärv, förluster och lagbygget
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Både Fredric Eriksson och Jonas Liwing lånas ut
Stockholm City skriver idag att Djurgården komme att låna ut både Jonas Liwing (Björklöven förmodligen) samt Fredric Eriksson.
Samtidigt medelas det att Christian Sjögren inte får något nytt kontrakt (vilket iofs också varit känt en tid).
Samtidigt medelas det att Christian Sjögren inte får något nytt kontrakt (vilket iofs också varit känt en tid).
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
Re: Både Fredric Eriksson och Jonas Liwing lånas ut
Frasse skrev:Stockholm City skriver idag att Djurgården komme att låna ut både Jonas Liwing (Björklöven förmodligen) samt Fredric Eriksson.
NICE!
Låter som ljuv musik i mina öron, det enda jag tycker är lite synd att inte Sjögren fick stanna. Ska bli intressant att se vilka som kommer ersätta Liwing och Ericsson.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Örebroarn skrev:med andra ord gjorde Djurgården som förra året med att ta in en spelare sent (Patrik Nilson) och sen inte ge nytt kontrakt. Hoppas att dom plockar in Patrik Nilson i laget i år nu när han fått lite mer hockey i benen efter avstängningen.
Det hoppas inte jag, personligen tycker jag han är alldeles för dålig.
Såg honom i några matcher den gångna säsongen och imponerade inte alls.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Kan inte säga att jag sett nån match med honom utan endast tittat på statistiken. Men du kanske har rätt. Hoppas iaf att vi får några stabila backar i år så att våra forwards inte behöver tänka på defensiven hela tiden. Kanske läge att plocka in nån svensk som glömts bort i AHL eller Europa så kanske dom får en nytändning (eller en Martin Lindman - Snetändning (Kommer aldrig glömma när han mot Linköping kastar ut pucken så dom får powerplay och kvitterar till 4-4)pekka21 skrev:Örebroarn skrev:med andra ord gjorde Djurgården som förra året med att ta in en spelare sent (Patrik Nilson) och sen inte ge nytt kontrakt. Hoppas att dom plockar in Patrik Nilson i laget i år nu när han fått lite mer hockey i benen efter avstängningen.
Var det inte en svensk som spelade i Philadelphia Phantoms för något år seda? Kanske kan vara något att plocka hem?Örebroarn skrev:Kan inte säga att jag sett nån match med honom utan endast tittat på statistiken. Men du kanske har rätt. Hoppas iaf att vi får några stabila backar i år så att våra forwards inte behöver tänka på defensiven hela tiden. Kanske läge att plocka in nån svensk som glömts bort i AHL eller Europa så kanske dom får en nytändning (eller en Martin Lindman - Snetändning (Kommer aldrig glömma när han mot Linköping kastar ut pucken så dom får powerplay och kvitterar till 4-4)pekka21 skrev:Örebroarn skrev:med andra ord gjorde Djurgården som förra året med att ta in en spelare sent (Jonas Gardell) och sen inte ge nytt kontrakt. Hoppas att dom plockar in Carl Bildt i laget i år nu när han fått lite mer hockey i benen efter avstängningen.
Bautabröl skrev:Var det inte en svensk som spelade i Philadelphia Phantoms för något år seda? Kanske kan vara något att plocka hem?Örebroarn skrev:Kan inte säga att jag sett nån match med honom utan endast tittat på statistiken. Men du kanske har rätt. Hoppas iaf att vi får några stabila backar i år så att våra forwards inte behöver tänka på defensiven hela tiden. Kanske läge att plocka in nån svensk som glömts bort i AHL eller Europa så kanske dom får en nytändning (eller en Martin Lindman - Snetändning (Kommer aldrig glömma när han mot Linköping kastar ut pucken så dom får powerplay och kvitterar till 4-4)pekka21 skrev:Örebroarn skrev:med andra ord gjorde Djurgården som förra året med att ta in en spelare sent (Jonas Gardell) och sen inte ge nytt kontrakt. Hoppas att dom plockar in Carl Bildt i laget i år nu när han fått lite mer hockey i benen efter avstängningen.
David Printz???
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Råttan spelar kvar där och det är inte en spelare man vill se i Djurgården.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
Nähä, varför inte då´rå. Han har aldrigt spelat mot Djurgår´n utan endast spelar för gnaget i de lägre divisionerna...Frasse skrev:Råttan spelar kvar där och det är inte en spelare man vill se i Djurgården.
Eller det kanske är något annat du tänker på, är han dålig?
- Christopher J
Den hära killen då´rå?