Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Järlans fru, Järlans fruuuu
Vi bara undrar, hur fan står du ut
100% DJURGÅRDSJ***L
Janne är värdelös
Janne är värdelös
värvar från tälje
Pissar på legender
Janne är värdelös
Janne är värdelös
värvar från tälje
Pissar på legender
Janne är värdelös
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Sluta hacka på Janne J.
Nu vet jag varför vi inte värvat någon. Detta är vad JJ gör just nu.
Nu vet jag varför vi inte värvat någon. Detta är vad JJ gör just nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Fiskmaesen
Järlefeldt, järlefeldt, janne jääärlefeldt, han kör djurgårn i skiten och tar en öl, janne järlefeldt
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
55 minuter kvar...
Rykten gällande varför inga nyförvärv gjorts säger att Järlan måste se klart på en film som han börjat se. I förrgår började han se denna, och såvitt jag vet så sitter han fortfarande där i sin datorstol och följer den spännande utvecklingen...
Rykten gällande varför inga nyförvärv gjorts säger att Järlan måste se klart på en film som han börjat se. I förrgår började han se denna, och såvitt jag vet så sitter han fortfarande där i sin datorstol och följer den spännande utvecklingen...
Janne tycker det är så jobbigt med intärnet och telefonering så hand i hand sker affärer dit man kan åka på slkortet! ssk ville inte släppa någon. Så enkelt är det!
Gonatt på er
Gonatt på er
Ja man fattar ju inte!Jockmaniac skrev:Järlans fru, Järlans fruuuu
Frugan inför årets semesterplaner:
Jag vill dra 2 v till Mexico i vinter all inclusive hela kittet och sen tänkte jag 2 veckor i italien eller kanske frankrike till sommaren!
JJ: Det blir det inget av! Har fått en bra deal på scandic i södertälje mycket mer prisvärt. Ett halvår istället! Mycket bättre!
- SkönaDjurgårn
Sista timmen nu. Om det inte haglar in nyförvärv så är det här det största antiklimaxet någonsin. Seriöst, om man inte har pengar så kan man väl bara säga det, vad är grejen? Då skulle iaf jag ha förståelse för att det inte blev några nyförvärv. Varför inte bara vara raka och ärliga EN JÄVLA GÅNG I LIVET?
Sopor, era förbannade jävla sopor som driver vår förening i fördärvet. Oförlåtligt är vad det är. Totalt jävla fittdåligt på alla händer. Janne tror ju att "ringa runt" är samma sak som att sköta sitt jobb verkar det som. Prestera (presentera) eller dra. Fyfan vad arg jag är, helt galet besviken och missnöjd.
Sopor, era förbannade jävla sopor som driver vår förening i fördärvet. Oförlåtligt är vad det är. Totalt jävla fittdåligt på alla händer. Janne tror ju att "ringa runt" är samma sak som att sköta sitt jobb verkar det som. Prestera (presentera) eller dra. Fyfan vad arg jag är, helt galet besviken och missnöjd.
Fyfan om inget händer... Sitter och spamtrycker på f5 och hoppas varenda gång att det iaf dyker upp något nytt. Hoppet är det sista som överger en!
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
Kungmb81 skrev:Ja man fattar ju inte!Jockmaniac skrev:Järlans fru, Järlans fruuuu
Frugan inför årets semesterplaner:
Jag vill dra 2 v till Mexico i vinter all inclusive hela kittet och sen tänkte jag 2 veckor i italien eller kanske frankrike till sommaren!
JJ: Det blir det inget av! Har fått en bra deal på scandic i södertälje mycket mer prisvärt. Ett halvår istället! Mycket bättre!
Christian"Fimpen"Eklund är Djurgår'n
Det här är åt helvete. Janne din förbannade neandertalare, gör något..
Och sjung när det går snett.
Tror inte det blir något ja.. Känns som Janne redan gått och lagt sig hemma och att vi fans fortfarande tror det ska dimpa ner en värvning innan 00.00..
-
Varför sitter man och hoppas....
Janne tvärslaggar ju.
Jävla Janne.
Janne tvärslaggar ju.
Jävla Janne.
Vad för fönster är det vi pratar om? Badrumsfönster? Panorama? Än finns det tid!
Jag är inte arg, och inte besviken.