Nu är det slut på detta daltande!Praetori skrev: ↑2021-12-08 23:52:59Det viktigaste är att vi som förening, från fans, medlemmar, spelare och upp till ledningsnivå inte börjar hugga efter varandras strupar i jakt på nya byten att ventilera missnöjet mot.Harmageddon skrev: ↑2021-12-08 21:58:20
Nja, vi väntar ju fortfarande på en huvudtränare och sportchef. Efter det kan vi utvärdera anser jag!
Nu har Jocke tagit på sig all dålig karma och lämnat. Då får resten av oss se till att göra det bästa av situationen och sluta kasta bajs till höger och vänster. Ge grabbarna på isen en chans ungefär.
Floskler som "slut leden" och "alltid oavsett" har aldrig känts mindre omoderna.
Under 2021 så har vi ett poängsnitt på 0,81…0,81 på 52 matcher! Därefter kommer HV 71 på 0,92(gäller säsong 20/21 efter nyår, 26 matcher) och Trimrå har 1,08(på 24 matcher)
Självklart ska vi stötta DIF, däremot måste vi kunna sätta krav. Med sagt, så räcker inte att Jocke försvinner. Det är nu en ledare måste kliva fram men sannolikheten är att vi måste få in helt nytt ledarskap med nytt synsätt för att vända på detta.
Mao en huvudtränare som har erfarenhet, rutin och som kan banka vett hos spelarna. Det funkar inte att tappa linjerna i spelet och att det ser så håglöst ut.
Det enda jag kräver är att man måste se en attitydsförändring hos DIF, det ska vara slut på hönsandet som sker inom organisationen just nu som sätter trevliga rubriker, osv. Sen håller jag med Frankie i allt han säger, varför ska man fortsätta på samma spår då det det bara blir värre och sämre. Ingenting positivt hände ju på slutet