Ja nu räcker inte dessa kryss längre!minalman skrev:Karlskrona, Karlskoga, Malmö. Nu börjar kvalserielagen etablera sig. Djurgården måste vakna.
Nu börjar dessutom de flesta att rensa och värva nytt, se och lär Challe!
Ja nu räcker inte dessa kryss längre!minalman skrev:Karlskrona, Karlskoga, Malmö. Nu börjar kvalserielagen etablera sig. Djurgården måste vakna.
Lägg till DIF där också. Vi ligger fan på samma poäng som Malmö. Vik ligger också med bara en pinne efter.minalman skrev:Karlskrona, Karlskoga, Malmö. Nu börjar kvalserielagen etablera sig. Djurgården måste vakna.
Det finns inte plats för fyra.... Vi är f-n inte bättre än någon av de där tre (just nu).mb81 skrev:Lägg till DIF där också. Vi ligger fan på samma poäng som Malmö. Vik ligger också med bara en pinne efter.minalman skrev:Karlskrona, Karlskoga, Malmö. Nu börjar kvalserielagen etablera sig. Djurgården måste vakna.
Bara så du vet har vi slagit malmö i båda matcherna, bofors i vårt enda borta och en snöplig förlust mot karlskrona.minalman skrev:Det finns inte plats för fyra.... Vi är f-n inte bättre än någon av de där tre (just nu).mb81 skrev:Lägg till DIF där också. Vi ligger fan på samma poäng som Malmö. Vik ligger också med bara en pinne efter.minalman skrev:Karlskrona, Karlskoga, Malmö. Nu börjar kvalserielagen etablera sig. Djurgården måste vakna.
Ser inte fram mot playoff om fjärde kvalplatsen.
Ungefär vad jag menade när jag uppmanade Djurgården att vakna.mb81 skrev:
Börja oroa dig när tre lag dragit ifrån och vi inte är en av de!
ET på Hovet inför 2000pers gick ju skitbra! Kan va något.Mattias_87 skrev:Vissa kör tränarbyte eller byta matchställ. Jag säger att vi ska testa spela inför ett tomt Globen resterande matcher och se hur det går.
Men det ligger en del i det han skriver tyvärrJaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Sen vill jag påminna om att det INTE hänger på att spelarna inte vill eller att de inte kämpar osv, Jag är så jävla trött på de kommentarerna. Självklart vill de vinna matcherna. Det ser dock lojt ut när man ligger fel i position och inte har något eget spel för fem öre.
Höj nivån. //MOD
Jaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Sen vill jag påminna om att det INTE hänger på att spelarna inte vill eller att de inte kämpar osv, Jag är så jävla trött på de kommentarerna. Självklart vill de vinna matcherna. Det ser dock lojt ut när man ligger fel i position och inte har något eget spel för fem öre.
Höj nivån. //MOD
Donkels skrev:Men det ligger en del i det han skriver tyvärrJaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Höj nivån. //MOD
Ja det är ju väldigt horribelt jämfört med en klack som skriker hora i match efter match. Faktum kvarstår att Zabels hockeyfilosofi inte fungerar och det syns tydligt i spelet. Görs inget nu är det likställt med att säga adjö till förkval.ciirree skrev:Donkels skrev:Men det ligger en del i det han skriver tyvärrJaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Höj nivån. //MOD
MOD tog bort hans horribla sista 3-4 meningar där han kallade Zabel för äckel..
Inlägget är modererat. Det dummaste som skrevs i det är raderat.Donkels skrev:Men det ligger en del i det han skriver tyvärrJaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Höj nivån. //MOD
Jag upprepar: att en person (jag) skriver att en person är äcklig är betydligt mildare än en hel klack som skriker hora. Eller du kanske inte tycker det?Magnutz skrev:Inlägget är modererat. Det dummaste som skrevs i det är raderat.Donkels skrev:Men det ligger en del i det han skriver tyvärrJaha! skrev:Nu måste Zabel få sparken. Det händer ju ingenting i spelet. Vi saknar inte målskyttar, vi saknar ett spel som tar oss till lägen som målskyttar kan förvalta. Det är helt sjukt att vi kan skapa så lite och vi måste vara tveklöst sämst i ligan i spel 5 mot 5. Utan vårt PP i början av säsongen hade vi ligget sist. Nu har dock det dåliga spelet i 5 mot 5 smittat av sig på PP också. Det ser riktigt mörkt ut nu. Vi kommer inte att ta oss till förkval. Inte en chans.
Höj nivån. //MOD