Frågetråden
Re: Frågetråden
hur mycket kan jag få för jimmie ölvestads nhl tröja???
Re: Re: Frågetråden
Du får femtio spänn!kevin h.h skrev:hur mycket kan jag få för jimmie ölvestads nhl tröja???
Sent from my HTC Sensation Z710e using Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
OK, hard-ball I see. 105kr och du får köra hem den till mig!Enbom skrev:Jag bjuder 100kr. Du får stå för frakten.
högre kan ni ger ni inte mer för ölvestads äkta tampa bay tröja så e ni inte äkta fans
Du verkar vara ett riktigt fan som vill sälja den...kevin h.h skrev:högre kan ni ger ni inte mer för ölvestads äkta tampa bay tröja så e ni inte äkta fans
Kan du sälja Ölvestads äkta Tamba Bay-tröja är du inget äkta fan...kevin h.h skrev:högre kan ni ger ni inte mer för ölvestads äkta tampa bay tröja så e ni inte äkta fans
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Intressant att du tycker att man kan mäta hur "äkta" man är genom en matchtröja. Förklara ditt resonemang lite närmre tack!kevin h.h skrev:högre kan ni ger ni inte mer för ölvestads äkta tampa bay tröja så e ni inte äkta fans
DIF!
har varit ett fan men vill bli av med sakerna nu behöver pengar så aa jag säljer tröjan
Vill du sälja tröjan och få vettiga svar rekommenderar jag att du gör det ordentligt.kevin h.h skrev:har varit ett fan men vill bli av med sakerna nu behöver pengar så aa jag säljer tröjan
Till att börja med använder du inte denna delen av forumet för att sälja dina saker. Den del som kan vara OK för ändamålet är Rinkside Bar. Väl där kan du skapa en tråd där du berättar vad du vill göra.
Sätt ett utgångspris och visa några bilder. OBS! Se till att bilderna inte är stora för då förstör de forumets format.
Får du ingen respons, förutom våra retningar, måste du söka dig till Tradera eller Blocket.
Lycka till.
Jag tycker du ska vara riktigt jävla glad att jag erbjuder 100kr för en Tampa Bay-tröja. Jag hejar inte ens på fucking Tampa Bay liksom.

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Kevin H.. Var det du som sprang in på planen under Malmö - Helsingborg?kevin h.h skrev:har varit ett fan men vill bli av med sakerna nu behöver pengar så aa jag säljer tröjan

"Frågetråden"...
DIF!
-
Jag skulle lätt kunna ge en femhundring för den om den är äkta. Minst.
- SirDIFalot
Höjer till 110 kr.kevin h.h skrev:högre kan ni ger ni inte mer för ölvestads äkta tampa bay tröja så e ni inte äkta fans
Expert.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Har funderar på en sak ett tag nu. Vad heter låten som har spelats nu innan matcherna på Hovet?
Avskaffa tre mot tre.