Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Man kan väl påstå utan att överdriva att DIF Hockey verkligen behöver en rejäl plus-boost. En omklädd Linkan som skrinnar in på isen skulle i alla fall få mig att gråta av glädje. FYI.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
En center är också en forward. Jag benämner alltid centrar som forwards när jag snackar och inte tänker på det.David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Tänker bara på att du inte ska lägga för stor vikt på att han sa just forward och inte center, hehe.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Här har ni ett långskott: Elias Fälth ska tydligen ha avstått att träna med Luleå igår på grund av "personliga skäl".
Det är inte mycket, men det är åtminstone någonting. Helt sjukt att det är så tyst annars.
Det är inte mycket, men det är åtminstone någonting. Helt sjukt att det är så tyst annars.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Jim Morrison
Han är klar för LHC enligt Frasse. Varför han inte tränade igår vet jag inte.Edin skrev:Här har ni ett långskott: Elias Fälth ska tydligen ha avstått att träna med Luleå igår på grund av "personliga skäl".
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Re: Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och la
Jo haha det stämmer nog.. Tänke mest på att jag själv alltid är tydlig med sånt så antog att de också var det. Att döma av utseendet på männen (vilket är helt fel egentligen) så såg de väldigt seriösa ut och pålitliga!Jim Morrison skrev:En center är också en forward. Jag benämner alltid centrar som forwards när jag snackar och inte tänker på det.David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
Tänker bara på att du inte ska lägga för stor vikt på att han sa just forward och inte center, hehe.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
De var inte gnagare?David1891 skrev:Jo haha det stämmer nog.. Tänke mest på att jag själv alltid är tydlig med sånt så antog att de också var det. Att döma av utseendet på männen (vilket är helt fel egentligen) så såg de väldigt seriösa ut och pålitliga!Jim Morrison skrev:En center är också en forward. Jag benämner alltid centrar som forwards när jag snackar och inte tänker på det.David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
i
- Jim Morrison
Dom såg seriösa och pålitliga ut...isolerad skrev:De var inte gnagare?David1891 skrev:Jo haha det stämmer nog.. Tänke mest på att jag själv alltid är tydlig med sånt så antog att de också var det. Att döma av utseendet på männen (vilket är helt fel egentligen) så såg de väldigt seriösa ut och pålitliga!Jim Morrison skrev:En center är också en forward. Jag benämner alltid centrar som forwards när jag snackar och inte tänker på det.David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
Alltså inga ur DIFs styrelse eller liknande?Jim Morrison skrev:Dom såg seriösa och pålitliga ut...isolerad skrev:De var inte gnagare?David1891 skrev:Jo haha det stämmer nog.. Tänke mest på att jag själv alltid är tydlig med sånt så antog att de också var det. Att döma av utseendet på männen (vilket är helt fel egentligen) så såg de väldigt seriösa ut och pålitliga!Jim Morrison skrev:En center är också en forward. Jag benämner alltid centrar som forwards när jag snackar och inte tänker på det.David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
i
Tuukka Pulliainen (http://www.eliteprospects.com/player.php?player=3245) fick sparken från sin klubb idag. Skulle inte tillföra någonting. Håll dig borta från den här killen Järlan.
- Datsyuk_13
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Det senaste ryktet gör gällande att Brynäs vill göra sig av med Lars Jonsson!
"Håkan Andersson ringde mig en kväll och frågade om jag var intresserad av en ung kille som förvisso var väldigt tunn men som tydligen skulle vara extremt, extremt spelskicklig. Hans namn var Pavel Datsyuk. Jag tackade nej."
- Niklas Wikegård
- Niklas Wikegård
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Till JJ:

Känns det bättre att värva nu?

Känns det bättre att värva nu?
DIF!
Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Hynning inte med ikväll... Talar för flytt. Har Järlan Signat?
Eller så har en engagerad tränare satt han på bänken för han SUGER!crike skrev:Är vi helt säkra på anledningen till att MT är borta? Jag sitter här och hoppas på att han håller på och packar sin resväska och är på g till Tyskland eller något annat central-europeiskt land.
Ta hem Linkan i de 13 matcher som återstår + kvalserien så har vi en chans att se Linkan i liknande scener när han räddat kontraktet åt oss och annonserat att han spelat sin sista hockeymatch: http://www.youtube.com/watch?v=lb31cuuK ... re=related