Jag vill i varje fall ha ett jävligt bra skäl till varför man inte landade Spang, är det en ekonomisk fråga så måste det klarläggas. Sen skall det bli intressant att höra Järlans kommentarer om att inte välja ta in Linkan - när det ändå visade sig inte bli någon center.
Jag har gått från att vara försiktigt optimistisk när det gäller värvningar till toknegativ. Kommer inte hända ett smack.
-daniel- skrev:Jag har gått från att vara försiktigt optimistisk när det gäller värvningar till toknegativ. Kommer inte hända ett smack.
Nej, så känner jag också just nu. Inte ens några rykten har vi fått höra och klockan närmar sig 17, vi får klara oss med det material vi har.
I min naiva drömvärld har vi två kalas värvningar klara men JJ & Co vill hålla den hemlig och vill presentera den för laget och oss som en moral-boost i första eller andra period pausen i kväll.
"Do not go where the path may lead, go instead where there is no path and leave a trail".Ralph Waldo Emerson http://www.djurgardshjalpen.com/
-daniel- skrev:Jag har gått från att vara försiktigt optimistisk när det gäller värvningar till toknegativ. Kommer inte hända ett smack.
Nej, så känner jag också just nu. Inte ens några rykten har vi fått höra och klockan närmar sig 17, vi får klara oss med det material vi har.
I min naiva drömvärld har vi två kalas värvningar klara men JJ & Co vill hålla den hemlig och vill presentera den för laget och oss som en moral-boost i första eller andra period pausen i kväll.
Skönt att du är optimist Behövs några såna oxå här inne...
Jag hoppas verkligen att denna Spang kan vara klar så vi får in en back som kan hjälpa till defensivt och jag skulle verkligen jubla av glädje om det visade sig att Linkan eller Zigomanis har skrivit på oxå.
Men jag är inte direkt hoppfull.
Nej nu är det dags att lämna jobbet efter en delvis produktiv dag iaf
Det som oroar är ju att det inte ens florerar några seriösa rykten. Vanligtvis brukar värvningar nämnas här innan och när de presenteras offentligt brukar det kännas som old news.
Tror det möjligtvis dyker upp nåt efter matchen. Nu är det så nära inpå att man inte vill störa matchladdningen. Eller får vi se en Camellieri och se nån byta om i pausen?
Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!
David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
David1891 skrev:Löst rykte, extremt löst.. Hörde vid tvären vid Globen tidigare idag att det efter matchen kommer presenteras två spelare. Om jag hörde rätt gällde det en forward och en back. Inte en center alltså. Hörde dock inga namn.. Hoppas för guds skull att det stämmer...
Av vilka? 2 unknowns?
Tror dock som sagt att man väntar tills efter matchen med news. Speciellt om det gäller spelare som spelar i ES...
Vem hörde du det av? Nån random snubbe?
Två äldre män som gick från tvären mot Hovet, jag gick mot Nordea medan de fortsatte upp mot Hovet. Detta var alltså runt 14-15 tiden.
Man föds som Djurgårdare, allt annat är förlossningsskador!