Jo, du har rätt. Jag tycker väl inte att jag spyr galla över de unga. Det är lite hårt uttryckt av dig. Däremot blir jag riktigt nervig när Erik G tappar markering. Är helt säkert allt för fokuserad på de unga, men erkänner villigt att de äldre backarna brister på samma punkter.android skrev:Haha "det gäller visserligen de äldre också". Du har inte en tanke att ta upp de äldre först och främst? Det är dom som ska prestera och leda. Spelare som Timmy, Lidström och Granath sviker otroligt. Du och andra fortsätter skicka galla över våra unga backar. Helt otroligt. Timmy borde skeppas iväg. Samma sak med Lidström. Har man inte kommit igång när Linkan har kommit igång så tappar jag hoppet. Funkar inte när Holm är våran bäste back och Gustafsson är våran bästa offensiva back.Magnutz skrev:Våra unga backar verkar trivas bättre i offensiv zon. Myclet stirra puck i egen zon. Tapp i markeringar etc. Det gäller visserligen de äldre också.. märkligt... Dags att bita ihop nu!
Challe måste ut på jakt efter två nya backar och två nya klubbar till Lidström och kapten Pettersson.
Så, jag vänder min kappa och ändrar åsikt i frågan. De äldre behöver snäppa upp sig, de också.
Som Sir skriver så kan vi ha råd med lite fladder i defensiven när vi nu börjar göra fler mål.