Challe Berglund
Re: Challe Berglund
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Precis det jag också känner... då hade man chansen att snacka ihop sig lite och ta nya tag.SirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Vi skulle ha agerat i uppehållet..
Jag tror korkat nog Challe & gänget har fått något slags ultimatum; ta så här många poäng tills datum X annars blir det ändring. Känns inte heller vidare smart upplägg.
Nä, fy fan vad det här är hemskt.
Jag tror att Challe fortfarande kommer ha fullt förtroende från styrelsen..
Haha, förlorar vi med några mål så är det smått given.northbluestriped skrev:lets pretend we won a game" på söndag
Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
Djurgårdens IF finns även i Newcastle
dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
nice

Men håll förfan utvisningarna borta, vi kan ju inte vinna matcher med 10 minuter bp varje match.. !
på söndag vänder det ! KÖÖR !
Senast redigerad av nyllet den 2012-11-14 22:02:28, redigerad totalt 1 gånger.
Håller med. Vi håller sakta på att göra samma misstag som förra året då vi drog på tränarbytet allt för länge. Challe får en chans till mot Leksand torsk där och något måste göras prontoSirDIFalot skrev:Min största rädsla är bara... Är det för sent? Kommer verkligen ett tränarbyte göra skillnad? Vi är så fruktansvärt under isen nu och spelarna ser gråtfärdiga ut hela matcherna.
Vi skulle ha agerat i uppehållet..
Stort att bli det redan nu, luften i min ballong är total slut. Blir snart att kolla Formula 1 och bjuda nån annan på matchen. Man blir ju så förbannad efter varje match att frun undrar varför man är så jävla sur 3 gånger i veckan.dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
- northbluestriped
skojjar du, laget kommer vika ner sig modell störe och bli helt jävla sönderknullade av bonnävlarna medans calle dagen efter säger att dom just genomfört den bästa träningen på länge.nyllet skrev:dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
niceja d blir fint. Ett bra jävla tryck på läktarna också.. Tror verkligen spelarna inte kommer vika ner sig, dom kommer kämpa in i sista jävla sekund.
Men håll förfan utvisningarna borta, vi kan ju inte vinna matcher med 10 minuter bp varje match.. !
jag känner fan för att mörda nån just nu men vet bara inte vem
FFF-HTB
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
AVGÅ CHALLE, INNAN FOLK TAR TILL VÅLD OCH TVINGAR BORT DIG, FÖR DITT EGET BÄSTA
JA MAMMA VI LIGGER I BOTTEN AV HOCKEYALLSVENSKAN - VAD BLEV DAGENS DUBBEL IKVÄLL
- minalman
Challe Berglund
Redan innan vikmatchen var det jag och många andra som sa att Challe behövde ta sju poäng de närmaste tre matcherna. Nu har vi max fyra. Min dom är klar.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- SirDIFalot
Seriöst nu. Sista chans. Skärp till språket och börja bete dig.northbluestriped skrev:skojjar du, laget kommer vika ner sig modell störe och bli helt jävla sönderknullade av bonnävlarna medans calle dagen efter säger att dom just genomfört den bästa träningen på länge.nyllet skrev:dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
niceja d blir fint. Ett bra jävla tryck på läktarna också.. Tror verkligen spelarna inte kommer vika ner sig, dom kommer kämpa in i sista jävla sekund.
Expert.
- northbluestriped
Håller standard klass, samma som laget, något bättre enligt mig självSirDIFalot skrev:Seriöst nu. Sista chans. Skärp till språket och börja bete dig.northbluestriped skrev:skojjar du, laget kommer vika ner sig modell störe och bli helt jävla sönderknullade av bonnävlarna medans calle dagen efter säger att dom just genomfört den bästa träningen på länge.nyllet skrev:dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
FFF-HTB
- -daniel-
Men herregud, då kunde vi väl ha agerat under uppehållet ist'ället? Hur kunde du tro att vi helt plötsligt skulle komma ut och spela som ett gäng stjärnor efter uppehållet...?minalman skrev:Redan innan vikmatchen var det jag och många andra som sa att Challe behövde ta sju poäng de närmaste tre matcherna. Nu har vi max fyra. Min dom är klar.
- minalman
Challe Berglund
Tror nog du skulle få matchstraff med det språket. Såg inget sådant från DIF idag. Men det kanske skulle behövts...northbluestriped skrev:Håller standard klass, samma som laget, något bättre enligt mig självSirDIFalot skrev:Seriöst nu. Sista chans. Skärp till språket och börja bete dig.northbluestriped skrev:skojjar du, laget kommer vika ner sig modell störe och bli helt jävla sönderknullade av bonnävlarna medans calle dagen efter säger att dom just genomfört den bästa träningen på länge.nyllet skrev:dif_uk skrev:Trots dagens torsk är jag ändå sjukt taggad infö Leksandsmatchen!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)