SHL 25/26 Växjö - Djurgårdens IF 20/9
Heja randiga gråa laget!
Wikegårds järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Robert Kimbys järnkaminer
Luften går lite ur oss, helt förståeligt när det blir såhär.
Jag känner mig lite förbannad. Plocka upp en ny junior eller vadsom. Varför släppte vi Munther? Var knte han värd en chans
Jag känner mig lite förbannad. Plocka upp en ny junior eller vadsom. Varför släppte vi Munther? Var knte han värd en chans
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Har vi råd/vill ha Mantas Armalis som andremålis?
Avskaffa tre mot tre.
- Jim Morrison
Håller med Kronwall här - vi är rätt bra i anfallszon men försvaret av alla fem utespelare är för svagt. Vi släpper till rätt farliga lägen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja alltså jag blir helt vansinnig så kommer logga ut nu. Och det är inget hat mot Hävelid, men han är en hockeyallsvensk målvakt se det för vad det är för helvete. jA mEn HaN BeHöveR LufTaS... Håll käften förfan.
Kimby bad om den här förlusten.
Spela fult
Folk behöver fasiken lugna sig eller söka psykologisk hjälp.
Är det den första hockeymatchen ni ser eller vad är det frågan om?
Är det den första hockeymatchen ni ser eller vad är det frågan om?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Personligen tycker jag att dom 2 ska lira i HA. Få utvecklas i lugn o ro. Vi ska upp en nivå på top 6 center och 2:a slips. Wikegård säger själv att vi inte ska vara en "blyg nykomling ".Jim Morrison skrev: ↑2025-09-20 17:30:51?Osten östlund skrev: ↑2025-09-20 17:29:51Är som Helleberg sa efter senaste matchen. Är en galen hype kring DIF hockey nu. Publik, sponsorer etc etc. Då kan inte Salsten och Hävelid vara "avgörande spelare".
Hävelid är ingen avgörande spelare som andremålvakt och Salsten har väl börjat rätt stabilt?
Tack och hej och stanna gärna borta.diftobbe89 skrev: ↑2025-09-20 17:33:02Ja alltså jag blir helt vansinnig så kommer logga ut nu. Och det är inget hat mot Hävelid, men han är en hockeyallsvensk målvakt se det för vad det är för helvete. jA mEn HaN BeHöveR LufTaS... Håll käften förfan.
Kimby bad om den här förlusten.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Såklart att man tappar energi när man har en målvakt som inte gör sitt jobb.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
Djurgården får gärna meddela i förtid vilka matcher Hävelid ska stå så man kan stanna hemma och betta på torsk.
Alldeles för svagt att kasta bort en match såhär tidigt på säsongen när vi har momentum sen innan som nykomling. Väldigt besviken på ledningen! Det här kan komma att bli fasansfullt dyrt.
Alldeles för svagt att kasta bort en match såhär tidigt på säsongen när vi har momentum sen innan som nykomling. Väldigt besviken på ledningen! Det här kan komma att bli fasansfullt dyrt.
Kanske inte så bra i anfallszon att ta 2 idiotutvisningar....Jim Morrison skrev: ↑2025-09-20 17:32:59Håller med Kronwall här - vi är rätt bra i anfallszon men försvaret av alla fem utespelare är för svagt. Vi släpper till rätt farliga lägen.
Jag antar att matcher Hävelid står är vi beredda att vaska. Därmed kommer han stå mot de bättre lagen när han väl spelar.
Vi värva väl en tredjemålvakt?
Vi värva väl en tredjemålvakt?
Ja det är det tyvärr. Mycket hellre Mantas än hävelid.
"98% av alla svenskar är djurgårdare, resten ljuger"
-Rolle Stoltz
-Rolle Stoltz
- Jim Morrison
Sant förvisso men utöver det har vi ändå skapat några hyggliga lägen. Bra PP också.BigJ skrev: ↑2025-09-20 17:34:55Kanske inte så bra i anfallszon att ta 2 idiotutvisningar....Jim Morrison skrev: ↑2025-09-20 17:32:59Håller med Kronwall här - vi är rätt bra i anfallszon men försvaret av alla fem utespelare är för svagt. Vi släpper till rätt farliga lägen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.