ciirree skrev:När va fyran bra senast? Ge mer tid åt Nardella, Jeppe och Ekberg och bänka förstnämnda.
Vilken uppställning menar du som 4an?
Menar nummer 4.
Det var längesen han var dominant. Tycker det mest ser nonchalant och klantigt ut.
Brukar alltid låta så kring Högga den här tiden på året.
Han tar fram det majestätiska spelet framåt vårkanten.
Högga behöver få 20+min/match för att komma upp i varv.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
ciirree skrev:När va fyran bra senast? Ge mer tid åt Nardella, Jeppe och Ekberg och bänka förstnämnda.
Vilken uppställning menar du som 4an?
Menar nummer 4.
Det var längesen han var dominant. Tycker det mest ser nonchalant och klantigt ut.
Brukar alltid låta så kring Högga den här tiden på året.
Han tar fram det majestätiska spelet framåt vårkanten.
Högga behöver få 20+min/match för att komma upp i varv.
Delvis sant, men vi tappar fart I uppspelen såinihelvete jämfört med andra backar
Börjar inse att jag måste sluta att titta på SHL-hockey! Är alldeles för fokuserad på hur uselt zebrorna spelar, så jag tappat intresse för hur lagen presterar. Over and out!
Nej fy fan.
Tänk om man med denna match som grund var tvungen att förklara för någon utomstående varför man är så intresserad av ishockey.
-Jag kan verkligen både se och känna, det mänskligt fina och sköra, i allt detta, då alla på isen verkligen har en djup strävan efter att göra något bra, men allt blir fel, precis hela tiden, i 60min, sedan är det slut….och då tar man fullt sikte på nästa match…redan om två dagar.
-Säg att du fattar grejen?!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan