SHL 20/21: Hv71 - Djurgårdens IF 3/12 - 2020
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: SHL 20/21: Hv71 - Djurgårdens IF 3/12 - 2020
Ja, det här var ett riktigt bottennapp.
Mantas har väl stått typ 7 matcher på raken. Nån gång måste han vila också då vi spelar typ 3 matcher i veckan resten av säsongen.Eriksson skrev:Och mera därtill när nån skjuter, allt över ankelhöjd går in på Svedberg.#10 skrev:Han står ju på knäkaminor skrev:Svedberg ser väldigt liten ut jämfört med Mantas.
Jag undrar hur Roppan tänkte.....Hmm Mantas är inne i ett stim, då ställer vi Svedberg och gör två flugor på smällen
Sämsta perioden av båda lagen då?mb81 skrev:Nä vi har gjort flera sämre.DIFLuWi skrev:Sämsta perioden hittills i år?
Det är alltid kul att spela match. Så enkelt är det.
Skulle inte förvåna mig om vi gör en kanonperiod och torskar med uddamålet
Prova bänka rhett.. då kanske dom andra vaknar och tar ansvar?
Backslarv bakom både 2-0 och 3-0. Back to black.
Senast redigerad av rikkard den 2020-12-03 20:27:01, redigerad totalt 1 gånger.
Ser ut som att de körde 3h fys innan de satte sig på bussen till Jönköping.
Det finns exakt noll från förra matchen. Den enda kedja som verkar någorlunda intresserade av att tävla i sporten hockey är Hank/Wandell.
Men HV gör oss rätt dåliga också. De åker mycket skridskor, är först på puckarna och visar sig i ytorna eller längs sargen.
Det finns exakt noll från förra matchen. Den enda kedja som verkar någorlunda intresserade av att tävla i sporten hockey är Hank/Wandell.
Men HV gör oss rätt dåliga också. De åker mycket skridskor, är först på puckarna och visar sig i ytorna eller längs sargen.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Om Dick gör fem mål i 3e perren, blir hand ett Big DICK-Head då?
Matchen so far? Vi är kraftigt osynkade och trea på pucken. Tippas 6-1. Rhett målar.
Matchen so far? Vi är kraftigt osynkade och trea på pucken. Tippas 6-1. Rhett målar.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tror inte vi kommer ur alla dåliga saker vi gör ikväll tyvärr. Tror inte på att plötsligt kommer passen sitta etc..#10 skrev:Skulle inte förvåna mig om vi gör en kanonperiod och torskar med uddamålet
- Lee Harvey Oswald
En gåta för mig, nu när man ändå rest ganska långt, att åka ner till obygden och sedan skita helt i uppgiften.
Vi är väl ungefär "lika bra" idag som Leksand var senast.
Ganska likt förra säsongen, vår lägstanivå är genant.
Det finns inget i detta som påminner om Elithockey, ser mer som en samling halvskadade och psykiskt nedbrutna lokalvårdare
Det finns inget i detta som påminner om Elithockey, ser mer som en samling halvskadade och psykiskt nedbrutna lokalvårdare
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Lee Harvey Oswald skrev:En gåta för mig, nu när man ändå rest ganska långt, att åka ner till obygden och sedan skita helt i uppgiften.

Vi vill verkligen inte spela hockey idag, ingen skärpa alls.
Robban får sluta leka dagis, man bänkar inte seriens hetaste keeper!
Robban får sluta leka dagis, man bänkar inte seriens hetaste keeper!
It's the hope that kills you.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Jaja finns dom som chokar värre än oss tänker på framförallt Malmö och Brynäs som verkar vilja göra upp om sista SHL platsenLee Harvey Oswald skrev:En gåta för mig, nu när man ändå rest ganska långt, att åka ner till obygden och sedan skita helt i uppgiften.
Ceterum censeo Solna esse delendam
Varför bryta en bra trend, och nog lär han "orka" Svedberg är i mina ögon lite för mycket PA Dembo Touray. Jag har aldrig fattat varför han kryper ihop och gör sig så liten som möjligtmb81 skrev:Mantas har väl stått typ 7 matcher på raken. Nån gång måste han vila också då vi spelar typ 3 matcher i veckan resten av säsongen.Eriksson skrev:Och mera därtill när nån skjuter, allt över ankelhöjd går in på Svedberg.#10 skrev:Han står ju på knäkaminor skrev:Svedberg ser väldigt liten ut jämfört med Mantas.
Jag undrar hur Roppan tänkte.....Hmm Mantas är inne i ett stim, då ställer vi Svedberg och gör två flugor på smällen
Never argue with stupid people. They will drag you down to their level and beat you with experience