daaviid skrev:Berglund har redan börjat leverera i brunsås. Sänkte kaffe med två mål idag.
Ja det var synd, jag hoppas det går åt helvete för Brynäs.
Första matchen i hela mitt jävla liv som jag ''höll'' på Färjestad i en match tror jag, ganska mycket dessutom.
Blivit så för mig också. Jag håller extra på motståndarna på lagen som satsat mest oansvarigt. LHC, Örebro, Brynäs och Leksand får det gärna gå extra dåligt för.
När dom skriver: ”Kommer att hanteras” som en av överskrifterna längre ned i artikeln, kan man hoppas på att det är domarna som får erinran/reprimander för felaktiga domslut så dom lär sig döma rätt i senare matcher?
Nej trodde inte det.
Noll jävla självkritik från dom jävla svinen! ERKÄNN ERA MISSTAG zebrajävel så kanske det skulle gå att ta er seriöst. (Misstag görs och vettiga personer står för sina snedsteg).
Det är fan bara löjligt hur dom på strutsmanér stoppar huvudet i sanden.
Vad skulle krävas för att dom skall kunna utföra sitt jobb bättre? Huvuddomare som live-granskar samma TV-bilder som vi och har headset-kontakt med de på isen eller?
När dom skriver: ”Kommer att hanteras” som en av överskrifterna längre ned i artikeln, kan man hoppas på att det är domarna som får erinran/reprimander för felaktiga domslut så dom lär sig döma rätt i senare matcher?
Nej trodde inte det.
Noll jävla självkritik från dom jävla svinen! ERKÄNN ERA MISSTAG zebrajävel så kanske det skulle gå att ta er seriöst. (Misstag görs och vettiga personer står för sina snedsteg).
Vad skulle krävas för att dom skall kunna utföra sitt jobb bättre? Huvuddomare som live-granskar samma TV-bilder som vi och har headset-kontakt med de på isen eller?
Det är ju faktiskt en helt sjuk utvisning, den kan ju inte anses vara rimlig. Sen är det så löjligt att det ska skrivas en artikel om att Dick svarade på en tweet
Nej trodde inte det.
Ja, att det kommer finnas åsikter om Dicks uttalande så är det alltid och det kommer vara obekvämt för vissa. I denna situation bör ju ändå Thorsbrink istället för att fokusera på eventuella reprimander till Dick bara erkänna att tolkningen av nya regeln blivit fel i denna situation, pudla och gå vidare liksom istället för att lägga all skuld på ligan och spelaren enkom.
Men det är väl ett av flera bekymmer med just domarna. Sen vi införde fyrdomarsystem så är det så Jävla viktigt med personlig integritet så huvuddomarna kan ju inte ens ifrågasätta varandra på isen vad det verkar. Någon form av dialog bör de väl kunna ha i sina headset. Tacka vet jag Viasats sändningar förr när domaren kom till studion. Då fick vi åtminstone en förklaring även om vi kanske inte gillade den. Det är mer värdigt än att hålla varann om ryggen i alla situationer.
Hela anledningen till att hockeyn kommer vara omöjlig att titta på om ett par år. Så groteskt åt fel håll alltsammans att man blir mörkrädd. Dick spelar blad-blad i den situationen och åker på en hakning. Frölundas första utvisning var också direkt felaktig. På de första 4 utvisningarna var hälften rent påhittade... I vilken annan del av samhället eller i vilken sport finns en sådan tolerans mot uselt yrkeskunnande? Skyddad verkstad så in i helvete.
Sen blir det ju inte bättre av att dessa som beslutar regeländringar, ser som huvudsaklig uppgift att utplåna allt underhållningsvärde på kortast möjliga tid till råga på allt. Varje jävla petning i regelboken som görs pekar åt avgrunden till, år efter år.
Hälften av lagen i HA vill nu stänga för nedflyttning denna säsong, däremot vill dom inte att SHL ska stänga. Enligt mig så ska man inte stänga någonstans då säsongen redan har börjat, hoppas inte hockeyförbundet går med på det.
Hälften av lagen i HA vill nu stänga för nedflyttning denna säsong, däremot vill dom inte att SHL ska stänga. Enligt mig så ska man inte stänga någonstans då säsongen redan har börjat, hoppas inte hockeyförbundet går med på det.
Givetvis kan man inte stänga åt bara ett håll. Patetiskt av de allsvenska klubbarna. De brukar grina rätt mycket(dock med rätta) när stängning av SHL kommer på tal.