Träningsmatch 20/21: Örebro HK - Djurgårdens IF 13/8-2020
Re: Träningsmatch 20/21: Örebro HK - Djurgårdens IF 13/8-202
Hur gick det?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha, störtskönt sagt ändå. Klart som fan han inte är nöjd, det lyser igenom hårt. Men vad ska han sägaVikas skrev:"Inte godkänt" - Robert Ohlsson
Hårda ord.
Låter inte särskilt nöjd med lagbygget heller men det är väl förståeligt. Ser Eklund som ersättare till Bulan - lycka till, pojkvasker.

DIF!
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
”Ni gör det för lätt för våra olyckskorpar på Sveriges sedan många år bästa, mest kunniga fan-forum”?Daniel942 skrev:Haha, störtskönt sagt ändå. Klart som fan han inte är nöjd, det lyser igenom hårt. Men vad ska han sägaVikas skrev:"Inte godkänt" - Robert Ohlsson
Hårda ord.
Låter inte särskilt nöjd med lagbygget heller men det är väl förståeligt. Ser Eklund som ersättare till Bulan - lycka till, pojkvasker.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Det var väl vad som spelades -89, -90, -91. Patetiskt att tro vi skulle kunna spela totalhockey ens en period nuförtiden. Det gör inte ont att möta Djurgården längre!Donkels-2.0 skrev:Jocke din klåpare avgå och ta med dig den där snubben som yrar om "Djurgårdshockey"
Jodå, det gör det visst. Vi lider alla varenda minut vi ser!Frankie skrev:Det var väl vad som spelades -89, -90, -91. Patetiskt att tro vi skulle kunna spela totalhockey ens en period nuförtiden. Det gör inte ont att möta Djurgården längre!Donkels-2.0 skrev:Jocke din klåpare avgå och ta med dig den där snubben som yrar om "Djurgårdshockey"
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Tur att det bara var en försäsongsmatch. Om man skall hitta en enda positiv vinkel så kan det vara bra med en riktig uppläxning där man verkligen inte kommer undan utan att det blir konsekvenser av individuellt agerande i form av baklängesmål.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Förstår inte vad folk gnäller om, lätt den bästa matchen på säsongen hittills!
Ja både den bästa, den sämsta och den mest genomsnittliga så här långt på säsongen.Hildi skrev:Förstår inte vad folk gnäller om, lätt den bästa matchen på säsongen hittills!

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Detta kanske är fel tråd att skriva i med tanke på nitlotten i torsdags som inte kan beskrivas på annat sätt än *PINSAMT*
Vi vet ju inte hur säsongen kommer utveckla sig publikmässigt men hoppas att SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT MED GOD PLÅNBOK KÖPER SÄSONGSKORT.
Jag vet att vi är enormt många som "lever för DIF" det är därför jag hoppas så många som möjligt köper säsongskort i dessa miserabla covid-19 tider som råder. Jag är djupt olycklig över att jag inte får heja fram DIF på tele2 arena och troligtvis en "bra bit" in på hockeysäsongen men sitter på säsongskort i både fotboll och hockey trots jag visste om att det skulle dröja till jag får heja fram mitt DIF på plats.
Imorgon(17/8) är sista dagen innan de stänger försäljningen av säsongskort i hockeyn och hoppas så många som möjligt köper det för det är verkligen nu DIF behöver oss
DIF Alltid Oavsett
Vi vet ju inte hur säsongen kommer utveckla sig publikmässigt men hoppas att SÅ MÅNGA SOM MÖJLIGT MED GOD PLÅNBOK KÖPER SÄSONGSKORT.
Jag vet att vi är enormt många som "lever för DIF" det är därför jag hoppas så många som möjligt köper säsongskort i dessa miserabla covid-19 tider som råder. Jag är djupt olycklig över att jag inte får heja fram DIF på tele2 arena och troligtvis en "bra bit" in på hockeysäsongen men sitter på säsongskort i både fotboll och hockey trots jag visste om att det skulle dröja till jag får heja fram mitt DIF på plats.
Imorgon(17/8) är sista dagen innan de stänger försäljningen av säsongskort i hockeyn och hoppas så många som möjligt köper det för det är verkligen nu DIF behöver oss
DIF Alltid Oavsett