Vi gör dom svagaEspenK skrev:Svagt saik. STARKT DIF!
Härlig match och rejäl uppstuds från tappara för vi såg riktigt dåliga ut.
SHL 18/19 : Skellefteå - Djurgårdens IF 18/10-2018
-
Re: SHL 18/19 : Skellefteå - Djurgårdens IF 18/10-2018
Går inte klaga på hur laget genomförde denna bortmatchen. Riktigt, riktigt starkt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Riktigt härligt vinst. Helt sjukt att Skellefteå kan skjuta så mycket utanför, men det tackar vi för.
Davidssons äger verkligen. Jag tror till och med vi kan gå för seriesegern i år.
Davidssons äger verkligen. Jag tror till och med vi kan gå för seriesegern i år.
Avskaffa tre mot tre.
Adam var lugn och stabil, perfekt match i tålamod och placeringsspel. Han stod upp i första när matchbilden kunde blivit något helt annan.
Adam mår bra av att få mycket skott på sig. Mindre bra när han får stå overksam.
Adam mår bra av att få mycket skott på sig. Mindre bra när han får stå overksam.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vi är väl just nu favoriter till seriesegern gissar jag på när alla andra tippade toppkonkurrenter går knackigt.Mattias_87 skrev:Riktigt härligt vinst. Helt sjukt att Skellefteå kan skjuta så mycket utanför, men det tackar vi för.
I senaste avsnittet av svenskafans rätt lökiga SHL-podd var de säkra på att vi skulle vinna segern.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ur spår bönder här kommer Djurgårn!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
Plus på denPraetori skrev:Djurgårdens Norrlandsbrigad var riktiga hjältar på läktaren ikväll.
Så mycket utanför var det ändå inte. Ett par som den förvirrade kommentatorn sade var utanför som Adam boxade ut.Mattias_87 skrev:Riktigt härligt vinst. Helt sjukt att Skellefteå kan skjuta så mycket utanför, men det tackar vi för.
41 skott på mål och 100% räddningsprocent är riktigt bra.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
En våt dröm...Högga är less på Nordamerika och vill hem...
Lätt att säga när man vinner men jag hade samma åsikt när det inte var klart.
Engagerande match. Trots en hel del tjyvnyp, ryggsäckshockey, interferece och dräll så bjöds det upp till HOCKEY. Till skillnad från när vissa andra lag spelar.
Ser redan fram emot match mot Färjestad. Brukar betyda Sveriges bästa hockeyunderhållning.
Engagerande match. Trots en hel del tjyvnyp, ryggsäckshockey, interferece och dräll så bjöds det upp till HOCKEY. Till skillnad från när vissa andra lag spelar.
Ser redan fram emot match mot Färjestad. Brukar betyda Sveriges bästa hockeyunderhållning.
17-17 i avslut från skottsektorn. Vi håller i pucken och avslutar på rätt ställen.Mattias_87 skrev:Riktigt härligt vinst. Helt sjukt att Skellefteå kan skjuta så mycket utanför, men det tackar vi för.
Delägare i DIF Hockey Partners Sweden AB
- Lee Harvey Oswald
Saik är otroligt blekt utan #10, DIF grymt stabila över tid.
Vi gör en ok bortamatch, inte mer. släpper till alldeles för många öppna lägen när matchen fortfarande stod och vägde.
Ändå blir det 5-0, det är helt snurrigt faktiskt, tänk när vi börjar göra 60 helgjutna minuter
Adam visar fjolårets grundserieforms idag, hur cool och samlad som helst, snyggt!
Vi gör en ok bortamatch, inte mer. släpper till alldeles för många öppna lägen när matchen fortfarande stod och vägde.
Ändå blir det 5-0, det är helt snurrigt faktiskt, tänk när vi börjar göra 60 helgjutna minuter

Adam visar fjolårets grundserieforms idag, hur cool och samlad som helst, snyggt!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
LHO åtets neggo- avgå!!!
Ceterum censeo Solna esse delendam
Riktigt tråkigt när folk har negativ attityd.Donkels-2.0 skrev:LHO åtets neggo- avgå!!!
Avgå Jocke.
- Lee Harvey Oswald
Åh ja, du slarvläser (eller tittar på min avatar).Donkels-2.0 skrev:LHO åtets neggo- avgå!!!
Jag fick faktiskt med 2,5 positiva fraser i samma inlägg, vad faan kräver folk?

- DIF grymt stabila över tid.
-Tänk när vi börjar göra 60 helgjutna minuter
-Adam visar fjolårets grundserieforms idag, hur cool och samlad som helst, snyggt!
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan