SM-Slutspelet 2018

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
bolja

Re: SM-Slutspelet 2018

Inlägg av bolja »

altsich skrev:
Mattias_87 skrev:Om Bourqe inte spelar på söndag så ska det vara något väldigt allvarligt sjukdom hos sonen för att han inte ska spela. Några jävla timmar kan han avvara för att spela på hemmaplan annars ska han inte ha någon lön.
Riktig bajssmak i munnen av denna kommentaren. Hockey är inte allt i här i livet, för en förälder går sin treårings välmående före.

Och eftersom han var borta av samma anledning för tre veckor sen då tror jag knappast det handlar om en förkylning.

Vi är Sveriges finaste förening, då kan vi väl bete oss som fanns till Sveriges finaste förening.

Krya på dig lillburken. Kom och lira hos oss om 15 år om du vill ;)

Jag hoppas f.fa.att allt blir bra med barnet ! Det jag funderar över är att det funkade att
vara hemifrån i ca 3 veckor med Canadas OS lag ? Hur som helst är "Burken" inte motiverad
att spela , ja då ska han självklart inte spela utan ta familjen o åka hem till Canada o dess mkt
bättre sjukvård !
Önskar Rene med familj all t det bästa !

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Skidlöparn
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Skidlöparn »

Linköping alltså! Spännande. Nycklarna blir att stänga ner deras förstakedja och att Reideborn håller liknande slutspelskvalitét som monstret.
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av #10 »

Plast vi ska krossa, inga konstigheter, bara rätta in sig i ledet och anpassa sig.
Användarvisningsbild
captcash

Inlägg av captcash »

Härligt att Kovac är den som fuckar upp allt i 6-5 så Brynolf avgör plus att han ballar ur så han drar på sig en 2a också! Stackars lilla äckel till spelare, gå hem och gråt nu.. ingen mer hockey för dig denna säsong, svin!

So.. Luleå ute, Brynolf ska då alltså smiskas sönder av Växjö! Hoppas också Sillen förlåter oss nu och får komma hem äntligen!

Plasten för oss alltså.. urk fyfan, det måste vi ju bara klara! Skitlöjligt fake-lag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
Användarvisningsbild
minalman
Säsongskort: Ja

Inlägg av minalman »

Per Ledins comeback 17/18 gick ju sådär.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Praetori

Inlägg av Praetori »

Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
Så jävla kul att se dem tvingas jaga i tre perioder och sen gå bet.
Brynäs spelar en hundra gånger mer underhållande hockey och förtjänade att vinna.

Sent from my XT1580 using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
daaviid

Inlägg av daaviid »

Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
Brynäs spelar en hundra gånger mer underhållande hockey och förtjänade att vinna.

Är helt enig. Alltid skönt att se de där vidriga skoterlallarna åka på pisk. Jag njuter.

Blir spännande matcher mot Plast som vi bör gå vinnande ur i en hel matchserie.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Haha, ja det är helt underbart! Lhc blir en skrattmatch

Eeeh.... not.
Precis när jag fått min önskan (lhc) uppfylld känns det så där :D
Blir en grymt svår uppgift även det, men Lhc har åtminstone intentioner att spela ishockey, inte destruktiv nedstängning som fuleå.

Tror detta blir en rolig matchserie

Att se Kovacs grina i båset på slutet är en av säsongens mums mums :lol:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
minalman

Inlägg av minalman »

Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.

Två borta, sju kvar. Av de sju lag som finns kvar är kaffe nästa skithockeylag som jag önskar bort.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Användarvisningsbild
Mattias_87

Inlägg av Mattias_87 »

Kul med möjlighet att åka på bortamatch då det är nära, har illa nog aldrig sett en bortamatch när det gäller klubblag men nu är det dags.

Skönt för spelarna också med korta bussresor och vi ska ha en bra chans att vinna mot dessa i bäst av sju.
Avskaffa tre mot tre.
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Tror ändå LHC är det "lättaste" laget. De mötte ett uselt och ruggigt ineffektivt HV. Kommer vi bara upp i någon slags nivå vinner vi det här på 4-5 matcher.
Användarvisningsbild
diftobbe89

Inlägg av diftobbe89 »

Skönt att veta motstånd. Nu kör vi.
Spela fult

Inlägg av #10 »

Så är det.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

Så länge jag minns har dom alltid varit det.

Dock är BengBulan alltid rakryggad vid uttåg i slutspel, inget skitsnack och inga undanflykter där, skönt att höra faktsikt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Túrin Turambar

Inlägg av Túrin Turambar »

I början av veckan skrev Wennerholm att Brynäs inte hade skuggan av en chans att ens gå till kvartsfinal och att det inte egentligen är någon idé att spela slutspelet för att Växjö kommer att vara så överlägsna. Nu skriver han "Brynäs ska väl inte kunna stoppa Växjö... eller? Brynäs är laget som alltid växer i slutspelet." Jag blir så trött på att det inte finns någon som helst kvalitetskontroll.
Skriv svar