altsich skrev:Riktig bajssmak i munnen av denna kommentaren. Hockey är inte allt i här i livet, för en förälder går sin treårings välmående före.Mattias_87 skrev:Om Bourqe inte spelar på söndag så ska det vara något väldigt allvarligt sjukdom hos sonen för att han inte ska spela. Några jävla timmar kan han avvara för att spela på hemmaplan annars ska han inte ha någon lön.
Och eftersom han var borta av samma anledning för tre veckor sen då tror jag knappast det handlar om en förkylning.
Vi är Sveriges finaste förening, då kan vi väl bete oss som fanns till Sveriges finaste förening.
Krya på dig lillburken. Kom och lira hos oss om 15 år om du vill
Jag hoppas f.fa.att allt blir bra med barnet ! Det jag funderar över är att det funkade att
vara hemifrån i ca 3 veckor med Canadas OS lag ? Hur som helst är "Burken" inte motiverad
att spela , ja då ska han självklart inte spela utan ta familjen o åka hem till Canada o dess mkt
bättre sjukvård !
Önskar Rene med familj all t det bästa !
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
SM-Slutspelet 2018
Re: SM-Slutspelet 2018
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Linköping alltså! Spännande. Nycklarna blir att stänga ner deras förstakedja och att Reideborn håller liknande slutspelskvalitét som monstret.
Plast vi ska krossa, inga konstigheter, bara rätta in sig i ledet och anpassa sig.
Härligt att Kovac är den som fuckar upp allt i 6-5 så Brynolf avgör plus att han ballar ur så han drar på sig en 2a också! Stackars lilla äckel till spelare, gå hem och gråt nu.. ingen mer hockey för dig denna säsong, svin!
So.. Luleå ute, Brynolf ska då alltså smiskas sönder av Växjö! Hoppas också Sillen förlåter oss nu och får komma hem äntligen!
Plasten för oss alltså.. urk fyfan, det måste vi ju bara klara! Skitlöjligt fake-lag!
So.. Luleå ute, Brynolf ska då alltså smiskas sönder av Växjö! Hoppas också Sillen förlåter oss nu och får komma hem äntligen!
Plasten för oss alltså.. urk fyfan, det måste vi ju bara klara! Skitlöjligt fake-lag!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
- minalman
- Säsongskort: Ja
Per Ledins comeback 17/18 gick ju sådär.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
Så jävla kul att se dem tvingas jaga i tre perioder och sen gå bet.
Brynäs spelar en hundra gånger mer underhållande hockey och förtjänade att vinna.
Sent from my XT1580 using Tapatalk
Brynäs spelar en hundra gånger mer underhållande hockey och förtjänade att vinna.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Är helt enig. Alltid skönt att se de där vidriga skoterlallarna åka på pisk. Jag njuter.Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
Blir spännande matcher mot Plast som vi bör gå vinnande ur i en hel matchserie.
- Lee Harvey Oswald
Haha, ja det är helt underbart! Lhc blir en skrattmatch
Eeeh.... not.
Precis när jag fått min önskan (lhc) uppfylld känns det så där
Blir en grymt svår uppgift även det, men Lhc har åtminstone intentioner att spela ishockey, inte destruktiv nedstängning som fuleå.
Tror detta blir en rolig matchserie
Att se Kovacs grina i båset på slutet är en av säsongens mums mums
Eeeh.... not.
Precis när jag fått min önskan (lhc) uppfylld känns det så där

Blir en grymt svår uppgift även det, men Lhc har åtminstone intentioner att spela ishockey, inte destruktiv nedstängning som fuleå.
Tror detta blir en rolig matchserie
Att se Kovacs grina i båset på slutet är en av säsongens mums mums

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- minalman
Två borta, sju kvar. Av de sju lag som finns kvar är kaffe nästa skithockeylag som jag önskar bort.Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Kul med möjlighet att åka på bortamatch då det är nära, har illa nog aldrig sett en bortamatch när det gäller klubblag men nu är det dags.
Skönt för spelarna också med korta bussresor och vi ska ha en bra chans att vinna mot dessa i bäst av sju.
Skönt för spelarna också med korta bussresor och vi ska ha en bra chans att vinna mot dessa i bäst av sju.
Avskaffa tre mot tre.
Tror ändå LHC är det "lättaste" laget. De mötte ett uselt och ruggigt ineffektivt HV. Kommer vi bara upp i någon slags nivå vinner vi det här på 4-5 matcher.
- diftobbe89
Så är det.Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
- Lee Harvey Oswald
Så länge jag minns har dom alltid varit det.Praetori skrev:Luleå är ett äckligt jävla skitlag de senaste säsongerna. Huvudjägande interference och hakningslag.
Dock är BengBulan alltid rakryggad vid uttåg i slutspel, inget skitsnack och inga undanflykter där, skönt att höra faktsikt
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
I början av veckan skrev Wennerholm att Brynäs inte hade skuggan av en chans att ens gå till kvartsfinal och att det inte egentligen är någon idé att spela slutspelet för att Växjö kommer att vara så överlägsna. Nu skriver han "Brynäs ska väl inte kunna stoppa Växjö... eller? Brynäs är laget som alltid växer i slutspelet." Jag blir så trött på att det inte finns någon som helst kvalitetskontroll.