Hahah, måste ju vara bra mycket äldre än Tommie Sjödin, nu tappade han klubban också och fick med sig utv. Pinsamtsensei skrev:Sundkvist måste ju vara 100 år vid det här laget?
SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: SHL Omgång 4: Brynäs - Djurgårdens IF 28/9 2017
Spela fult
-
Och där gav jag upp på SHL för iår, om det där är utvisning kan vi lika gärna lägga ner hela skiten. Domarna fortsätter visa att dom inte har någon aning om vad dom gör.
...bra med 1-0 dock.
Skickat från min iPhone med Tapatalk
...bra med 1-0 dock.
Anser för övrigt att ljusblå matchställ aldrig ska införas igen.
Bernhardt bästa so far.
Jag skulle inte skratta om Hank gick till Mora eller dylikt.sPTNC skrev:Då får vi verkligen passa oss så inget annat lag kommer och "snor" Hank från oss när hans kontrakt går ut med tanke på vilken fantastisk spelare han är.
Skulle inte förvåna mig om målskyttet skulle lossna i annan omgivning heller.
Med det sagt är det kanske inget prioriterat kontrakt men ingen belastning heller i väntan på 00-orna.
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Också dömer de bort mål för oss... Otippat...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
Of all the things I lost, I miss my mind the most...
It's the hope that kills you.
Problemet är inte Hanks arbetsmoral eller attityd, problemet är att han lyfter otroligt mycket istid och spelar tillsammans med spelare som hade mått bättre av att få ha lite mer skills jämte sig.Magnutz skrev:Sjukt tröttsamt att läsa allt gnäll på en av våra mest hårt arbetande spelare som bidrar med så mycket mer än ni verkar fatta. Hans roll är ju inte "sniper" - han är en renodlad energispelare som alltid ger 100% i alla lägen och som skapar energi åt egna laget samt snor energi från de han spelar mot genom spelsättet han har. Att han får fler målchanser än de flesta i laget skriver ni av som "tur i oturen"..
"Vem som helst i J20 kan ersätta Hank" den typen av resonemang säger allt..
Ps. Hank hade en sjukt snygg styrning nyss. Den tog utsida stolpe. Ds.
Han är den perfekta extraspelaren att skicka in när det går trögt, men han är inte en person för en andra-kedja i SHL.
Finns också spelare som både jobbar hårt OCH kan skjuta ett skott eller slå en passning. Inte en chans att ett annat SHL-lag skulle ha en kille som Hank i andrakedjan. Jag tror inte heller att många motståndare tycker att Hank är exceptionellt jobbig att möta. Det är bara en ursäkt för att försvara en spelare som saknar kvalitéerna som krävs på den här nivån.Magnutz skrev:Sjukt tröttsamt att läsa allt gnäll på en av våra mest hårt arbetande spelare som bidrar med så mycket mer än ni verkar fatta. Hans roll är ju inte "sniper" - han är en renodlad energispelare som alltid ger 100% i alla lägen och som skapar energi åt egna laget samt snor energi från de han spelar mot genom spelsättet han har. Att han får fler målchanser än de flesta i laget skriver ni av som "tur i oturen"..
Avgå Jocke.
#87 skrev:Problemet är inte Hanks arbetsmoral eller attityd, problemet är att han lyfter otroligt mycket istid och spelar tillsammans med spelare som hade mått bättre av att få ha lite mer skills jämte sig.Magnutz skrev:Sjukt tröttsamt att läsa allt gnäll på en av våra mest hårt arbetande spelare som bidrar med så mycket mer än ni verkar fatta. Hans roll är ju inte "sniper" - han är en renodlad energispelare som alltid ger 100% i alla lägen och som skapar energi åt egna laget samt snor energi från de han spelar mot genom spelsättet han har. Att han får fler målchanser än de flesta i laget skriver ni av som "tur i oturen"..
Han är den perfekta extraspelaren att skicka in när det går trögt, men han är inte en person för en andra-kedja i SHL.
Helt rätt! Gillar Hank men inte att han spelar med Bergfors. Jonte kan spela där istället. Han har skills.
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Sammanfattningsvis måste man kunna påstå att om man jobbar lite och gör få mål är man dålig. Om man jobbar lite och gör många mål är man bra. Om man jobbar mycket och gör många mål är man bra. Om man jobbar mycket och inte gör mål är man dålig.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Smart spelat i slutet på andra. Inget överilat och låter pucken jobba (och Brynäs ben).
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Helt klart mer rajtan-tajtan i den här perioden nu. Rid på den här vågen nu!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
Det är ändå helt okej fart i den här matchen ifrån båda lagen jämfört med förra matchen som var ett sömnpiller. Vi har dock svårt att skapa riktigt bra målchanser.
Avskaffa tre mot tre.
-
Klar höjning i andra, skönt att se, fortsätt såhär nu! Gillar bourque det han presterat hittils, håller det i sig så kommer han bli viktig och kul att se.
Så burk nätade medans jag var och hängde tvätt... Hoppas det inte var snyggt, ikväll vill jag se en rånmatch där vi är mycket sämre men ändå åker hem med 3p. Jag vill se skitmål och tjuvmål i vår favör!
Jag har både pratat med och hört just andra spelare säga att just Hank är en jobbig jäkel att möta. Det var iofs ett par år sedan men ändå.B.I.B.A skrev:Finns också spelare som både jobbar hårt OCH kan skjuta ett skott eller slå en passning. Inte en chans att ett annat SHL-lag skulle ha en kille som Hank i andrakedjan. Jag tror inte heller att många motståndare tycker att Hank är exceptionellt jobbig att möta. Det är bara en ursäkt för att försvara en spelare som saknar kvalitéerna som krävs på den här nivån.Magnutz skrev:Sjukt tröttsamt att läsa allt gnäll på en av våra mest hårt arbetande spelare som bidrar med så mycket mer än ni verkar fatta. Hans roll är ju inte "sniper" - han är en renodlad energispelare som alltid ger 100% i alla lägen och som skapar energi åt egna laget samt snor energi från de han spelar mot genom spelsättet han har. Att han får fler målchanser än de flesta i laget skriver ni av som "tur i oturen"..