Nu tycker jag att Tellan varit okej denna match, men då Tellan är en liten målvakt som levt på sin snabbhet och spelsinne, så märks det väldigt väl i vissa situationer att hans bäst före gått ut vad det gäller vissa viktiga egenskaper speciellt hos en keeper som är litenJim Morrison skrev:Tellans sidledsförlyttningar nowadays.
SHL: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/11-2016
Re: SHL: Brynäs IF - Djurgårdens IF 12/11-2016
- Lee Harvey Oswald
Rögle är sista livlinan, om vi lyckas hålla leksand bakom oss dvs.
Detta hållar på att utvecklas sig till en helt oförglömlig säsong
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ville du säga något mer? Berätta gärna i detalj hur Jeff, Hank och resten har varit och försök uppnå ditt första inlägg längre än en mening.Morwin skrev:Har du sett hank,jeff och resten av laget?diftobbe89 skrev:Ska Lukas Vejdemo ge bort ytterligare en match? Säsongens överlägset sämsta spelare.
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Spela fult
Dem vaknade ju till o körde över Luleå idag så vi kommer nog toksist.Lee Harvey Oswald skrev:Rögle är sista livlinan, om vi lyckas hålla leksand bakom oss dvs.
- Espen Knutsen våran gud - Djurgårdens IF Hockey, 1994–1998, 1999–00, 2004–05
Vill minnas att Jenny var tydlig med att ett enormt misstag vi gjorde när vi åkte ur var att vi inte omvärderade vår målsättning för säsongen. Då trodde vi att vi skulle vara en guldfavorit fast vi inte ens låg på slutspelsplats. Känns som att Jocke och Tjomme har exakt samma hybris över sitt fuskbygge. De kommer aldrig erkänna att vi är ett lag som måste slåss för sin överlevnad.
Avgå Jocke.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Hade vi inte klantat till det med tre utvisningar första minutrarna, varav en tre mot fem. Ribbskottet och stolpskuttet suttit. Samt enögda domare. Jag tycker allt grinar mot oss. Det är svårt för ett lag med ständiga motgångar att lyfta sig till den kvalitet som faktiskt finns.
Vete fan hur vi ska göra, men i fjol kom formen till en norrman ungefär så här års och vi började leverera allt bättre. Vem i detta lag har dold potential? Antagligen ingen och det är skillnaden mot förra året och det gör mig rädd.
Vete fan hur vi ska göra, men i fjol kom formen till en norrman ungefär så här års och vi började leverera allt bättre. Vem i detta lag har dold potential? Antagligen ingen och det är skillnaden mot förra året och det gör mig rädd.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
-
Hur kan ni skylla på Tellan. Han är bäst. Eller hur Praetori? Hjälp mig mot Idioterna.
Kan man inte sikta innanför ramen så klart man inte gör mål. Ett bra lag förtjänar målen, det gör inte vi.minalman skrev:Hade vi inte klantat till det med tre utvisningar första minutrarna, varav en tre mot fem. Ribbskottet och stolpskuttet suttit. Samt enögda domare. Jag tycker allt grinar mot oss. Det är svårt för ett lag med ständiga motgångar att lyfta sig till den kvalitet som faktiskt finns.
Det här är ord som nämns ofta hos lag som åker ur/får kvala. Var ju samma hos oss senast vi åkteminalman skrev:Hade vi inte klantat till det med tre utvisningar första minutrarna, varav en tre mot fem. Ribbskottet och stolpskuttet suttit. Samt enögda domare. Jag tycker allt grinar mot oss. Det är svårt för ett lag med ständiga motgångar att lyfta sig till den kvalitet som faktiskt finns.
Han var bra 2000. Nu är han bara seg och ser ut som han gett upp.tellanalways skrev:Hur kan ni skylla på Tellan. Han är bäst. Eller hur Praetori? Hjälp mig mot Idioterna.
-
- Säsongskort: Ja
Tellan...
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Skickat från min D5803 via Tapatalk
Joråsåatte...tellanalways skrev:Hur kan ni skylla på Tellan. Han är bäst. Eller hur Praetori? Hjälp mig mot Idioterna.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
Och den målsättningen bör nog omvärderas nu. Dessutom bör man också i mitt tycke överväga att byta ut ett par spelare. Visst jag håller med som vissa skriver att domaren va kass och att vi har en del otur, men det är ändå stor skillnad på Brynäs och vårat spelB.I.B.A skrev:Vill minnas att Jenny var tydlig med att ett enormt misstag vi gjorde när vi åkte ur var att vi inte omvärderade vår målsättning för säsongen. Då trodde vi att vi skulle vara en guldfavorit fast vi inte ens låg på slutspelsplats. Känns som att Jocke och Tjomme har exakt samma hybris över sitt fuskbygge. De kommer aldrig erkänna att vi är ett lag som måste slåss för sin överlevnad.
-
Våra backar är felet. Målvakten har ingen chans.
-
Är ganska säker på att framförallt Jocke har som mål att försöka vända den här trenden först och främst. Tror inte han sover bra just nu, detta är ju även hans första riktiga test som sportchef där han fått bygga ett helt eget lag.B.I.B.A skrev:Vill minnas att Jenny var tydlig med att ett enormt misstag vi gjorde när vi åkte ur var att vi inte omvärderade vår målsättning för säsongen. Då trodde vi att vi skulle vara en guldfavorit fast vi inte ens låg på slutspelsplats. Känns som att Jocke och Tjomme har exakt samma hybris över sitt fuskbygge. De kommer aldrig erkänna att vi är ett lag som måste slåss för sin överlevnad.
Tycker fortfarande man ska byta ut Musse då jag även tror det är billigare en att sparka spelare och värva nytt.
Skickat från min iPhone med Tapatalk