SHL: Djurgårdens IF - Frölunda 10/11-2016
Re: SHL: Djurgårdens IF - Frölunda 10/11-2016
Vi behöver en målvakt som kan vinna matcher på egen hand. Inte förlora dem på egen hand.
Avgå Jocke.
Ja kanske men det fick ju stå en fiskröv framför, frågan är om pucken tog på honom eller gick rakt in. Skit samma. SM GULD!!
Tellqvist hallå???!!!!
YAY!.. November is awesome!
"Jag kan verkligen inte hitta en enda match där ett lag skjutit 29 skott i en period och gjort 0 mål." (detta över 33000 perioder).
En Sån Härlig Dag!!!!
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
Of all the things I've lost, I miss my mind the most.
It's the hope that kills you.
- diftobbe89
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- minalman
- Säsongskort: Ja
Första segern på Hovet!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Såna målvakter som är konsekventa är värda mellan 50-100 miljoner per år borta i NHL så lycka till med det.B.I.B.A skrev:Vi behöver en målvakt som kan vinna matcher på egen hand. Inte förlora dem på egen hand.
- minalman
- Säsongskort: Ja
Vilken bra kommentator CMore hade i kväll. I kväll älskar jag alla!
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Fortfarande väääääldigt många poäng upp, men förhoppningsvis försvunner spöket ur skallen på spelarna.
- Jim Morrison
En bra målvakt på det här så. Kanske en bra, billig, puckförande back längre ned i hierarkin.
Skön jävla seger.
Skön jävla seger.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Hon jinxade sönder oss precis innan fisks reducering. Men annars bra ja.minalman skrev:Vilken bra kommentator CMore hade i kväll. I kväll älskar jag alla!
20 BRA minuter mot fjolårsmästarna och kanske ligans bästa lag. 20 ej godkända minuter i andra och 20 godkända minuter. Det räckte ikväll eftersom vår lägstanivå ändå var hyfsat disciplinerat försvarsspel.
Många pinnar upp tyvärr men många pinnar kvar att slåss om. Direktplats är inte omöjligt men då skall det spelas som ikväll och till och med lite bättre.
Många pinnar upp tyvärr men många pinnar kvar att slåss om. Direktplats är inte omöjligt men då skall det spelas som ikväll och till och med lite bättre.
Som det har sett ut och hur läget i tabellen är så skulle jag va sjukt nöjd att undvika kval, även om hoppet står till slutspelet.Praetori skrev:20 BRA minuter mot fjolårsmästarna och kanske ligans bästa lag. 20 ej godkända minuter i andra och 20 godkända minuter. Det räckte ikväll eftersom vår lägstanivå ändå var hyfsat disciplinerat försvarsspel.