SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 22/9-2016
Re: SHL: Leksands IF - Djurgårdens IF 22/9-2016
Men snälla jävla rara.....Domarna är ju inte med i matchen för fem öre.
- Lee Harvey Oswald
jag brukar i princip aldrig klaga på domarna, men kom igen.
En utbildningsplan kanske vore på sin plats?
En utbildningsplan kanske vore på sin plats?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
-
Haha, jag finns här för alla era förtryckarbehov era små mobbare :*136_Djurgårdare skrev:Dave vill inte prata hockey.Ohddan skrev:Hallå Dave hallå
Men ja, så här kommer det se ut för oss i många matcher. Vi betalar å andra sidan inte subventionspriset hundra lakan för varje hemmamatch som ni. Vi får skrapa i bondebörsen och samla ihop som det enkla folk vi är.
Är det praktikanter som dömer idag eller?
Svenska domarkåren fortsätter att sätta nya lägstanivåer.
Svenska domarkåren fortsätter att sätta nya lägstanivåer.
Kan domaren om möjligt ha ticks? Han måste bara blåsa utvisning titt som tätt fast att det inte finns någon som helst anledning till det? Det där måste vara den mest patetiska utvisning jag sett på många år.
Hahaha herregud alltså. Och Ohlsson bara garvar han också , och det kan man ju göra nu när vi leder och så men alltså vafan domarna. Man saknar ju ord, detta är utöver pinsamt.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Jag hoppas att dom vågar ta upp den utvisningen i pausen. I sånt fall ska det bli ruskigt intressant och höra vad Thomas Andersson säger om detta. 

Men hjälp Tellan för h-vete
Vi betalar betydligt mer än 100 000 kr. Rent påhitt, baserat på 10 år gamla källor. Dessutom är det inte kommunen som styr den prissättningen, utan det är arenabolaget som har vinstintresse. Vi hyr dessutom Hovet för att träna. Enligt vår VD har vi dyrast kostnad i Sverige, och hon borde ju veta?Davemaster skrev:Haha, jag finns här för alla era förtryckarbehov era små mobbare :*136_Djurgårdare skrev:Dave vill inte prata hockey.Ohddan skrev:Hallå Dave hallå
Men ja, så här kommer det se ut för oss i många matcher. Vi betalar å andra sidan inte subventionspriset hundra lakan för varje hemmamatch som ni. Vi får skrapa i bondebörsen och samla ihop som det enkla folk vi är.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8189344.ab
Senast redigerad av pulverapa den 2016-09-22 19:28:47, redigerad totalt 2 gång.
Kuben skall bort ur alla jävla tv-studios. Alltså att han ens är där är ett tecken på hur sjukt det är i SHL. Vad är näst, skall vi ha med killen som kör Zambonin, speakers och varför inte lite kioskpersonal också i studion? De är alla funktionärer och har absolut inget intressant att säga om matchen och lagen.daaviid skrev:Jag hoppas att dom vågar ta upp den utvisningen i pausen. I sånt fall ska det bli ruskigt intressant och höra vad Thomas Andersson säger om detta.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Man får inte knuffas. Då får man gå till styggbåset... Jesus..
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Skickat från min E6853 via Tapatalk
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag är gärna med! Jag ser ju ändå hockey på tv!sensei skrev:Kuben skall bort ur alla jävla tv-studios. Alltså att han ens är där är ett tecken på hur sjukt det är i SHL. Vad är näst, skall vi ha med killen som kör Zambonin, speakers och varför inte lite kioskpersonal också i studion? De är alla funktionärer och har absolut inget intressant att säga om matchen och lagen.daaviid skrev:Jag hoppas att dom vågar ta upp den utvisningen i pausen. I sånt fall ska det bli ruskigt intressant och höra vad Thomas Andersson säger om detta.
-
Arenabolaget får 20 miljoner i statligt stöd varje år. Där har ni er kommunsponsring era stackare. Ni är säkert duktiga på kreativ deklaration också era uppblåsta, självgoda Stureplanspajsare. Haha!pulverapa skrev:Vi betalar betydligt mer än 100 000 kr. Rent påhitt, baserat på 10 år gamla källor. Dessutom är det inte kommunen som styr den prissättningen, utan det är arenabolaget som har vinstintresse. Vi hyr den dessutom för att träna. Enligt vår VD har vi dyrast kostnad i Sverige, och hon borde ju veta?Davemaster skrev:Haha, jag finns här för alla era förtryckarbehov era små mobbare :*136_Djurgårdare skrev:Dave vill inte prata hockey.Ohddan skrev:Hallå Dave hallå
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8189344.ab
Du är ute på väldigt tunn is om du pratar om ekonomiskt fiffel. Din klubb hade inte ens existerat idag om det inte vore för de hundratals miljoner som er kommun skickat in i er klubb.Davemaster skrev:Arenabolaget får 20 miljoner i statligt stöd varje år. Där har ni er kommunsponsring era stackare. Ni är säkert duktiga på kreativ deklaration också era uppblåsta, självgoda Stureplanspajsare. Haha!
Avgå Jocke.
Kul att vi kunde få lite islossning där ändå. Känns som att vi i vanliga fall hade gjort 2-1, fortsatt spela ut dem, inte fått utdelning och sen släppt in 2-2.
Avgå Jocke.