Brodin och Vejdemo riktigt bra, Mantas behöver man knappt nämna längre, har börjat vänja mig med hans fantastiska spel i kassan. Plus även till Lundberg som jag tyckte var med i mycket framåt.
Är väldigt nöjd med insatsen idag, det är inte vackert, men vi krigar på riktigt bra i 60 minuter och ser inte lika håglösa ut som vi gjort tidigare.
BlueBulls skrev:Otippat att man får 10st spydiga svar direkt.
Men man kan väl inte förvänta sig att nivån på detta forum ska hålla nån speciell hög nivå när det är fullt av småkids i puberteten.
Tack å adjö.
Vad hade du väntat när du reggar på ett motståndarlagsforum och ställer en väldigt dryg fråga. Brukar tex vara en leksing som skriver här ibland utan att hålla på att dryga sig. Han brukar behandlas med den respekt han förtjänar!
BlueBulls skrev:Var tvungen att regga mig för att ställa en simpel fråga.
Faller domaren alltid lika lätt för er publiks ständiga gnäll?
Aldrig i mitt hockeyliv sett en domare bli så påverkad som denna match, enbart i eran fördel varenda domslut.
Lundbergs solklara klubba i trynet på Thörnberg missade 4 stycken helt tex.
Pinsamt.
Långt ifrån. Det fanns till och med någon tråd om det för länge sedan. Seriens mest felfördelade lag som det verkade då. Publiktrycket brukar snarare ge domarna eld i baken att INTE döma. Men just ikväll ramlade alla utvisningar in i slutet.
Den missade höga klubban och den löjliga regeln om goalie interference (en anfallare kan inte bara försvinna) kom olägligt för HV även om domarna släppte många andra tidigare i matchen så blir det inte samma sak.
Däremot kanske man inte skall kalla Djurgårdare för spydiga när man reggar sig på ett forum för att göra en enda post som är dryg och spydig så det räcker och blir över. Självmål.
Sent from my SM-G900F using Tapatalk
Senast redigerad av Praetori den 2015-10-27 21:51:51, redigerad totalt 1 gånger.
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
BlueBulls skrev:Otippat att man får 10st spydiga svar direkt.
Men man kan väl inte förvänta sig att nivån på detta forum ska hålla nån speciell hög nivå när det är fullt av småkids i puberteten.
Tack å adjö.
Förvånande att det är just efter en match mot HV som bortasupportrar reggar sig för att gnälla. Seriens gnälligaste lag och tydligen mest gnälliga supportrar.
Adjö gnällspik.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.