SHL Omgång 51: Luleå - Djurgårdens IF 25/2 2015
Re: SHL Omgång 51: Luleå - Djurgårdens IF 25/2 2015
Lite typiskt DIF ändå att ge hopp åt sina naiva supportrar 

Effektiviteten är ju helt ok.
Enligt mina beräkningar borde vi vinna om vi träffar mål 6 gånger till.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jo åtta mål borde räcka!Edin skrev:Enligt mina beräkningar borde vi vinna om vi träffar mål 6 gånger till.
Vår gameplan går ut på att bygga upp och rasera supportrarnas förhoppningar så många gånger som möjligt innan vi förlorar.Mattebo skrev:Öhhh? Vad händer?
Haha good, fler har lagt märke till dettasköndal skrev:Vår gameplan går ut på att bygga upp och rasera supportrarnas förhoppningar så många gånger som möjligt innan vi förlorar.Mattebo skrev:Öhhh? Vad händer?
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har aldrig sett så många indianare under en period tidigare
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Luleå har ju redan ansträngt sig mer mot oss än vad de gjorde under hela matchen mot Brynäs. Det är så djävla uselt. Borde kunna anmälas någonstans...
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Att vi har denna kommentator gör inte så mycket när vi möter Luleå, Skellefteåsupportrar borde ju ogilla Luleå mer än oss.
Jag förstår mig inte på det här laget. Högstakapaciteten är ju riktigt jävla bra men lägstanivån är bedrövlig. Normalt sett brukar man ju kunna se trender och känna av nivåskillnaderna men den här årgången går från katastrof till bra tillbaka till katastrof på mindre än en period. 

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Hade 1,19kr som låg och skramlade på betsafe så jag gick all-in på en etta i första perren. Förväntar mig inget tack även om det vore trevligt.
Till slutspelet förmodligen.B.I.B.A skrev:När vaknar Sajk?
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Aldrig. Det står skrivet i stjärnorna att de lägger sig idag.B.I.B.A skrev:När vaknar Sajk?
titta! Grabbarna kan ju!