Haha! Ouch, BigJ.BigJ skrev:Bry dig inte om den där lilla hormonstinne tonårsgossen, han växer upp någon gång han med, förhoppningsvis....Godnoken skrev:Skitsamma. Du är självisk.Jim Morrison skrev:Haha, jag tror du tar lite för seriöst på det här. DIF Hockey kommer inte att dö på läktarna pga den här matchen.Godnoken skrev:
Vilket är ungefär över varannan minut?
Tror ni helt ärligt att det är något våra spelare vill höra?
Tror ni helt ärligt att det här kommer locka fler folk till matcher på Hovet och Globen?
Jag hatar tidningar, men ibland så är rubrikerna om Djurgårdens matcher helt jävla rättfärdiga när folk håller på som dom gör. Trakassering på hög nivå.
SHL: Djurgårdens IF - HV71 15/11 2014
- Jim Morrison
Re: SHL: Djurgården - HV71 15/11 2014
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Marcus Nilson värre än Hitler
Sent from a hidden place on classified device possible using Tapatalk
Get the fuck out of my way,
Ang hiv spelaren som lämnade isen vi dörren och inte båset innan matchen var slut
Get the fuck out of my way,
-
Mkt bättre drag på klacken i andra, nu kör vi skiten av oss i tredje och går hem med ett leende på läpparna. 

ALLTID OAVSETT!
- MarcusDaze
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Hoppas att domarna uppmärksammar detta.hatred skrev:Ang hiv spelaren som lämnade isen vi dörren och inte båset innan matchen var slut
Skandalöst att Jämtin inte får ett extra straff när han lämnar utvisningsbåset efter hans 10-minutersutvisning, det får man inte göra.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Jämtin ska väl inte få spela mer?
Bara någon som hatar hockey innerst inne gör som dagens domare. 10 minuter för...vad? De plockar bort spelarna som folk betalar för att se för .. ingenting. Go figure.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- Jim Morrison
Alltså egentligen ska man kunna avgöra i ett power-play sent i matchen...
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Saviano... så nära
Aja kul match som fan som domarna gör sitt bästa för att sabotera. Mer sånt här så är vi på god väg att fylla globen en vardag. Ett av livets mysterier varför alla domare i SVERIGE hatar blotta tanken.
Aja kul match som fan som domarna gör sitt bästa för att sabotera. Mer sånt här så är vi på god väg att fylla globen en vardag. Ett av livets mysterier varför alla domare i SVERIGE hatar blotta tanken.
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Sören, vilken hjälte!
Sörensen, med handlederna som gud gav han. YES
Tellqvist, löjligt lugn i målet. Har han ens puls? HV spelarna gav nästan upp på straffarna.
Tellqvist, löjligt lugn i målet. Har han ens puls? HV spelarna gav nästan upp på straffarna.
Senast redigerad av wolsey100 den 2014-11-15 18:43:38, redigerad totalt 1 gånger.
- Lee Harvey Oswald
Skitbra match, kort och gott.
Vi håller helt jämna steg med HV, nyper mig i armen
Vi håller helt jämna steg med HV, nyper mig i armen
Senast redigerad av Lee Harvey Oswald den 2014-11-15 19:12:38, redigerad totalt 1 gånger.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- Jim Morrison
Hur lång tid dröjer det egentligen tills vi får se Sören i landslaget? I December?
Fyra, eller femma som sämst efter 20 omgångar. Det känns inte tryggt, men mycket tryggare än jag trodde efter mer än en tredjedel spelat.
Using Tapatalk