SHL: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Re: SHL: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Älskar glädjen hos killarna!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Haha Yeeees:). Guuuteeer...skuuuteeerr .....
Haha.. "Gooooter", hittar han bara på nu eller?
Fear not. De bevakade ledningen tills någon från båset upplyste dem om att det stod 1-0 och inte 10-0. Då blev det fart igen.BOMBOM BOUCHARD skrev:Är de slitna efter Lhc-matchen? Segare match har jag sällan skådat i AS.Magnutz skrev:Att ni orkar.. Tredje matchen på kort tid och tufft motstånd i alla tre. Förväntningarna ni har kommer slita ut er.
...
Efter 3 omgångar?
I VM spelas matcher var och varannan dag i 2 veckor.
I NHL än värre. Båda i högre tempo.
De får bara inte vara trötta redan.
Då går skam på torra land......
- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
-
Tydligen uttalades det goter sa dom förut i nån intervju har jag för mig.Staten skrev:Haha.. "Gooooter", hittar han bara på nu eller?
- Cirith Ungol
Hoppas på en uppryckning av klacken, vet inte om det är pga Cmores värdelösa ljudupptagning som i fotbollen där micken verkar stå i bortaklacken, men stämningen känns inte i närheten av det vi kan uppnå.
Aha, ett sånt där tyst U och osynligt O. Kanske gotländskt?spocksbeard skrev:Tydligen uttalades det goter sa dom förut i nån intervju har jag för mig.Staten skrev:Haha.. "Gooooter", hittar han bara på nu eller?

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Magnutz skrev:Nej, men intensitet är klurigt att behålla när vilan är kort. Om vi ska förvänta oss briljant spel hela tiden blir det en jävligt lång säsong.
Ok att vi spelar efter förmåga och inte är bättre. Kan jag köpa.
Just nu oroväckande stor skillnad mellan oss och de lag vi mött.
Men trötta eller slitna är inget jag kan acceptera. Hur ska de orka ett slutspel?
Men du är inte ensam

Match 1: Vi stod på hälarna, inte inne i matchtempo
Match 2: Bättre nu, startar och genomför matchen bättre med en match i kroppen.
Match 3: Tredje matchen på 5 dagar, vi orkade inte hålla uppe farten och intensiteten.
Så, 2 matcher sedan vila. Fast då är blir ju match 1 mindre bra.

Btw, Ruligt för Goter.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Det är CMOREs ljudupptagning. Det är på gränsen att man hör de närmaste dalmasarna småprata med varandra då och då.Cirith Ungol skrev:Hoppas på en uppryckning av klacken, vet inte om det är pga Cmores värdelösa ljudupptagning som i fotbollen där micken verkar stå i bortaklacken, men stämningen känns inte i närheten av det vi kan uppnå.
Japp, i podcasten Hockeytorsk så säger Guter att det egentligen uttalas Goter.spocksbeard skrev:Tydligen uttalades det goter sa dom förut i nån intervju har jag för mig.Staten skrev:Haha.. "Gooooter", hittar han bara på nu eller?
-
Ja nått sånt..Praetori skrev:Aha, ett sånt där tyst U och osynligt O. Kanske gotländskt?spocksbeard skrev:Tydligen uttalades det goter sa dom förut i nån intervju har jag för mig.Staten skrev:Haha.. "Gooooter", hittar han bara på nu eller?

Re: Sv: SHL: Djurgårdens IF - Leksands IF 17/9 2014
Jag är en förbannad jävla pessimist jag vet,
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
One man does not simply "dömma ut Djurgården"
Brase yourself - The Djurgården fans is coming
Forumet pajjade, fyller ut..
en gång till...