Aftonbladet, var där med Ros.Örebroarn skrev:Såg Garpen på matchen ikväll, hmmm...
Challe hoppar av, vem tar över?
Re: Challe hoppar av, vem tar över?
New blood joins this earth, and quickly he's subdued...
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Twittrade en hel del från matchen. Tyvärr säger ju alla källor att det inte blev något med Garpen.seppuko skrev:Aftonbladet, var där med Ros.Örebroarn skrev:Såg Garpen på matchen ikväll, hmmm...
Expert.
-
Skiter i Puttes grej med Albornoz. Ingen stor sak i mina ögon. Däremot så är Putte ändå helt fel gubbe för oss. Herregud, han är 71 år och varit ifrån hockeyn i många år. Vi behöver en hungrigare sportchef. Någon som åker på den där extra resan för att ro hem en framtida värvning eller bara knyta viktiga kontakter.
Putte är dessutom osmidig som person och är verkligen ingen insäljande typ.
Vill inte ha Wikegård heller, även om han förstås är att föredra.
Marcus Ragnarsson??
Putte är dessutom osmidig som person och är verkligen ingen insäljande typ.
Vill inte ha Wikegård heller, även om han förstås är att föredra.
Marcus Ragnarsson??
Jag känner väll till Putte och i en förening som påstås sig vilja vara jämnlik, transparant, och nytänkande är han nog det sämsta alternativet på denna planet, karln är tvär, egocentrisk , fruktansvärt känslig för kritik, har ett inbygt förakt gentemot supportrar o dess organisationer samt är en besserwisser av värsta sort. Han har dock på 80-90 talet gjort mycket bra för DIFhockey och ska hyllas för det, MEN dom senaste åren har han varat högt involverad i DIFfotboll vars enda "framgångar" på senare är att undvika degradering och lyckats med nåt så fantastiskt att på fem år gå 100!!! Miljoner back. Just det höll på o glömma att MP har Putte som mentor.
Vad säger ni? Vi kör på han va?
Jag hejar på två lag, Djurgården och det lag aik spelar emot.
Hear,hear!!Sotarn skrev:Jag känner väll till Putte och i en förening som påstås sig vilja vara jämnlik, transparant, och nytänkande är han nog det sämsta alternativet på denna planet, karln är tvär, egocentrisk , fruktansvärt känslig för kritik, har ett inbygt förakt gentemot supportrar o dess organisationer samt är en besserwisser av värsta sort. Han har dock på 80-90 talet gjort mycket bra för DIFhockey och ska hyllas för det, MEN dom senaste åren har han varat högt involverad i DIFfotboll vars enda "framgångar" på senare är att undvika degradering och lyckats med nåt så fantastiskt att på fem år gå 100!!! Miljoner back. Just det höll på o glömma att MP har Putte som mentor.
Tror ni vi får veta imorrn vad gäller sportchefsrollen?
Ingen som hört nåt mer angående det?
Ingen som hört nåt mer angående det?
Rosenrasande på Twitter:
Möte i Djurgårdens omklädningsrum nu. Jag antar att nya sportcheferna Stoppel och Putte Carlsson presenteras.
Möte i Djurgårdens omklädningsrum nu. Jag antar att nya sportcheferna Stoppel och Putte Carlsson presenteras.
- Jim Morrison
Ett hån mot oss fans.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Förutspådde K-G tidigare och blev tydligen så, men i min värld är det århundrades tabbe och plocka in Putte och ens komma på tanken att ens föreslå honom.
Enligt Sportbladet är det så gått som klart. Fyfan säger jag bara
K-G köper jag som tillfällig SC och inte mer än väntat att han skulle bli tillfällig, men att plocka in putte är som att få en gammal pensionerad travhäst att vinna elitloppet på gamla meriter för det har lyckats för 15-20 år sen.ciirree skrev:Enligt Sportbladet är det så gått som klart. Fyfan säger jag bara
Re: Sv: Challe hoppar av, vem tar över?
Håller med där.Tuzzen skrev:K-G köper jag som tillfällig SC och inte mer än väntat att han skulle bli tillfällig, men att plocka in putte är som att få en gammal pensionerad travhäst att vinna elitloppet på gamla meriter för det har lyckats för 15-20 år sen.ciirree skrev:Enligt Sportbladet är det så gått som klart. Fyfan säger jag bara
Stoppel ja, det är Putte alla kommer bli rasande över, alltså verkligen, rasande
Men alltså vems dumma jävla ide kan detta vara? Alla i ledningen måste ju veta om vad en stor majoritet tycker om putte, detta är det mest idiotiska någon kan ha kommit på.
Var det helt omöjligt att få någon vettig att jobba för DIF? Står vi så lågt i kurs? Fan tom bättre att Nyman skulle få Putte-rollen!
Enligt Aftonbladet så ska det vara nära att Stoppel tar över som GM och Putte hjälper till.
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9446201.ab
http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 9446201.ab
Senast redigerad av Tobbis den 2014-08-29 11:50:17, redigerad totalt 1 gånger.