Jo jag vet, men med Lasse G och Wikegård kan det bara bli succé!pulverapa skrev:Senast var det Arne och Ankan typ 2001 vilket var en ren katastrof. "Han tar i - från slottet!"bastis7 skrev:Tänker NHL 15 med Lasse G och Wikegård som kommenterar. Skulle vara sjukt kul
SHL 2014-15
Re: Sv: SHL 2014-15
Haha, inte bara det. Rinken i Elitserien är ju för fan lika stor som en bandyplan! Skit-tråkigt för det blir så långsamt tempo även med högsta spelhastigheten och så känns det inte verkligt.ciirree skrev:Haha.Daniel942 skrev:Bojkottat skiten fram till nu. Nu får jag äntligen spela nåt annat än NHL12.adamn skrev:Juste fan! grymtciirree skrev:Nu är vi också tillbaka i NHL 15. Fan va skönt o lira till hösten!!
Det enda man kan önska av NHL nu är att de lägger ner lite tid på att fixa SHL och andra ligor så det känns mer äkta. Tröjor, arenor, svenska kommentarer osv.
Sen tycker jag det är förjävla dåligt när man spelar SHL på typ NHL 13 då spelar ALLA lag i Globen. Fan kom igen, vakna upp. Känns så fake.
Senast redigerad av DIF#1 den 2014-04-10 16:15:43, redigerad totalt 1 gånger.
"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
Helt rättseppuko skrev:Inte längre va? 11 kanaler ingår i de sport-abonnemang jag kikat på. Dock skiljer det 50:- mellan Max och Sport, så för 50 bagis får du massvis med film och serier.ciirree skrev:Om du KAN, så undvik Telia. Dem krånglar mycket (iaf för mig).GT-Micke skrev:Ok då får man se vad man hittar för erbjudandeciirree skrev:Japp..ganska länge också. TROR till 18/19 men är säker på minst 2 år från nu!GT-Micke skrev: Är det klart att det är c more som har rättigheterna till sändningarna?
Skickat från min C6603 via Tapatalk
Får nog välja det genom telia då.
Men Cmore visar alla matcher eller är det vissa matcher som man får betala extra för,
som man fått gjort när inte viasat visat alla?
Bredbandsbolaget har Cmore utan bindningstid, det är ganska schysst.
Cmore brukar oftast sända alla matcher om du har MAX paketet. Då går ju matcherna på cmore sport, hockey, live, live2, live3 och live 4.
Har du endast Sport paketet så får du ju Cmore Sport & Cmore Hockey som SHL matcherna går på.

Ser man inte mycket Serier och Film så kan man med glädje välja bara Sport. Förut var man tvungen att ha Serier och Film om man ville ha alla sport kanaler.
Haha ja värdelöst verkligen.DIF#1 skrev:Haha, inte bara det. Rinken i Elitserien är ju för fan lika stor som en bandyplan! Skit-tråkigt för det blir så långsamt tempo även med högsta spelhastigheten och så känns inte verkligt.ciirree skrev:Haha.Daniel942 skrev:Bojkottat skiten fram till nu. Nu får jag äntligen spela nåt annat än NHL12.adamn skrev:Juste fan! grymtciirree skrev:Nu är vi också tillbaka i NHL 15. Fan va skönt o lira till hösten!!
Det enda man kan önska av NHL nu är att de lägger ner lite tid på att fixa SHL och andra ligor så det känns mer äkta. Tröjor, arenor, svenska kommentarer osv.
Sen tycker jag det är förjävla dåligt när man spelar SHL på typ NHL 13 då spelar ALLA lag i Globen. Fan kom igen, vakna upp. Känns så fake.
Jag förstår inte grejen med att dem inte kan vara lite mer realistiska vad gäller arenor.
Samma sak med firande efter ett mål. Skulle vilja att alla typ "firade" i en klunga som på riktigt. Alla bara åker lugnt därifrån!
Har faktiskt inte hört nåt om NHL 15 ännu dock. Ska de ens släppas nåt i september som vanligt?
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
ciirree skrev:Haha ja värdelöst verkligen.
Jag förstår inte grejen med att dem inte kan vara lite mer realistiska vad gäller arenor.
Samma sak med firande efter ett mål. Skulle vilja att alla typ "firade" i en klunga som på riktigt. Alla bara åker lugnt därifrån!
Har faktiskt inte hört nåt om NHL 15 ännu dock. Ska de ens släppas nåt i september som vanligt?
Självklart släpps NHL 15 i September som vanligt

Och det ska släppas till next gen.. Var bara förra året dem inte valde att göra till dem utan tog några andra spel som NBA/Madden tex...

"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Det där med målfirande i klunga borde kunna bli verklighet tycker man. Fan, det är ju så man firar mål!DIF#1 skrev:ciirree skrev:Haha ja värdelöst verkligen.Daniel942 skrev:Bojkottat skiten fram till nu. Nu får jag äntligen spela nåt annat än NHL12.adamn skrev:Juste fan! grymtciirree skrev:Nu är vi också tillbaka i NHL 15. Fan va skönt o lira till hösten!!
Haha, inte bara det. Rinken i Elitserien är ju för fan lika stor som en bandyplan! Skit-tråkigt för det blir så långsamt tempo även med högsta spelhastigheten och så känns inte verkligt.
Det släpps garanterat ett nytt NHL till hösten, men som vanligt dröjer info om spelet till sommaren. NHL 15 kommer nog till PS4 också så då borde det tillkomma många förbättringar. Arenor, publik, målfirande mm förhoppningsvis. Får väl se. Hoppas dom ändrar rinkstorleken alternativt gör så att man kan spela Elitserien med NHL rink. För de enorma isarna gillar jag INTE! Perioden är ju slut innan man hinner in i offensiv zon

"Grym jävla publik" - Michael Holmqvist efter DIF - AIK (25/3 -14)
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Re: SHL 2014-15
Super Mario är rätt kul också. Kommer det någon hockeyvariant på det snart?
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- minalman
SHL 2014-15
Den ABSOLUT VIKTIGASTE frågan är ju om vi ska bjuda in femtusen galna dalabajare 2 ggr i Globen? Ger ju en rejäl inkomstförstärkning taget direkt ur fickan på rövarpacket.
Eller det kanske är tre matcher till och med? gnaget hade väl bara 2 hemma mot leksand?
Eller det kanske är tre matcher till och med? gnaget hade väl bara 2 hemma mot leksand?
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
Haha, deras bajenklack mot oss. Vilken total utskåpning, särskilt som allt bygger på att de har en trumma, vilket de inte får ha i Globen.minalman skrev:Den ABSOLUT VIKTIGASTE frågan är ju om vi ska bjuda in femtusen galna dalabajare 2 ggr i Globen? Ger ju en rejäl inkomstförstärkning taget direkt ur fickan på rövarpacket.

Hemmamatcherna mot fusksand borde absolut spelas i Globen. Håller även med Pulverapa om trumman, den kan de lämna i annexet eller något.minalman skrev:Den ABSOLUT VIKTIGASTE frågan är ju om vi ska bjuda in femtusen galna dalabajare 2 ggr i Globen? Ger ju en rejäl inkomstförstärkning taget direkt ur fickan på rövarpacket.
Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Klart vi ska spela matcherna mot Leksand i Globen. Men jag tror tyvärr inte det kommer att bli så, det blev det ju inte i HA. Men vi behöver varenda krona vi kan få.
Avskaffa tre mot tre.
-
Kan gnägget kan vi.Mattias_87 skrev:Klart vi ska spela matcherna mot Leksand i Globen. Men jag tror tyvärr inte det kommer att bli så, det blev det ju inte i HA. Men vi behöver varenda krona vi kan få.
"Som att vara nykär, vänta på nästa gång man träffas och sedan vara lycklig några minuter innan man börjar oroa sig för om man säger och gör rätt och sedan gå och längta efter nästa date utan att veta vem som skulle ringa." - minalman
Eller så kan man göra som Rögle gjorde och se till så att trumpinnarna försvinner i paus.Berra skrev:Hemmamatcherna mot fusksand borde absolut spelas i Globen. Håller även med Pulverapa om trumman, den kan de lämna i annexet eller något.minalman skrev:Den ABSOLUT VIKTIGASTE frågan är ju om vi ska bjuda in femtusen galna dalabajare 2 ggr i Globen? Ger ju en rejäl inkomstförstärkning taget direkt ur fickan på rövarpacket.

- This is not a penalty this is a thing of beauty. If you don't like it change the channel.
Vad tror ni om publiksnittet nästa säsong? Frölunda blir svåra att rå på men sen..
Skickat från min Nexus 5 via Tapatalk
-
Ja kommer såna som du upp flera ggr på spontanresor så slår vi nog de flestaHenkos skrev:Vad tror ni om publiksnittet nästa säsong? Frölunda blir svåra att rå på men sen..