ET: Djurgårdens IF - Brynäs IF 7/9 2013 | EP Trophy

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: ET: Djurgårdens IF - Brynäs IF 7/9 2013 | EP Trophy

Inlägg av Manijock »

SirDIFalot skrev:
Donkels skrev:Skulle Djurgården stå och falla med en spelare som var med och tog oss till Allsvenskan - aldrig i livet! För mig är Printz samma kategori av spelartyp som Granath - ytterst begränsad! Ska vi stärka upp backsidan så vill jag se något betydligt vassare. Ahlén och Hank får ta på sig rollerna som lagets poliser.
Kan inte hålla med dig alls. Printz var vår bästa back under 11/12 säsongen. Bara för att han var en del av laget som åkte ut betyder inte att han inte skulle vara ett bra tillskott. Kan inte se några likheter mellan Printz och Granath. Printz spelar tufft och fysiskt. Granath petar med klubban och utnyttjar inte sin storlek alls. Jag tror inte heller att folk vill ha in Printz som någon "polis" snarare för att han är en defensiv back som är något vi saknar i vår trupp. Vilket Challe sa själv i DIFTV.
Inte mycket för sådana här poster som jag tänker göra nu men måste ändå tillägga:

+1

Eller "Word" som många använder numera
Isabo
Säsongskort: Ja

Inlägg av Isabo »

Manijock skrev:
SirDIFalot skrev:
Donkels skrev:Skulle Djurgården stå och falla med en spelare som var med och tog oss till Allsvenskan - aldrig i livet! För mig är Printz samma kategori av spelartyp som Granath - ytterst begränsad! Ska vi stärka upp backsidan så vill jag se något betydligt vassare. Ahlén och Hank får ta på sig rollerna som lagets poliser.
Kan inte hålla med dig alls. Printz var vår bästa back under 11/12 säsongen. Bara för att han var en del av laget som åkte ut betyder inte att han inte skulle vara ett bra tillskott. Kan inte se några likheter mellan Printz och Granath. Printz spelar tufft och fysiskt. Granath petar med klubban och utnyttjar inte sin storlek alls. Jag tror inte heller att folk vill ha in Printz som någon "polis" snarare för att han är en defensiv back som är något vi saknar i vår trupp. Vilket Challe sa själv i DIFTV.
Inte mycket för sådana här poster som jag tänker göra nu men måste ändå tillägga:

+1

Eller "Word" som många använder numera
Ord!
Djurgårn
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Djurgårn »

Jag måste verkligen säga att Jocke Eriksson har varit bra mycket bättre än vad jag hade väntat mig. Jag var lite skeptisk till den värvningen på förhand men han har verkligen suddat ut min skepsis fullständigt så här långt!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

En gammal goding som sitter på sin plats, dagen efter denna underbara match. Det här är verkligen en dag som går in perfekt under kategorin "A great day to be alive".
Användarvisningsbild
emilin

Inlägg av emilin »

Salas skrev:

En gammal goding som sitter på sin plats, dagen efter denna underbara match. Det här är verkligen en dag som går in perfekt under kategorin "A great day to be alive".
Haha Klockrent instämmer :D
Användarvisningsbild
pulverapa

Inlägg av pulverapa »

Någon som hittat highlights från matchen? S24 visar ju på sin totala inkompetens och länkar någon annan randommatch när det står att länken leder till vår match:

http://tv.aftonbladet.se/webbtv/sport/i ... le18346.ab
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

pulverapa skrev:Någon som hittat highlights från matchen? S24 visar ju på sin totala inkompetens och länkar någon annan randommatch när det står att länken leder till vår match:

Mailade tjänstgörande redaktör. Får se om det fixas.

Visste inte att S24 sände vår hemmamatch?

Edit: Eller inte, den som var listad som tjänstgörande redaktör är har ett autosvar på mailen att denna är på semester.
Expert.
Isabo

Inlägg av Isabo »

Frölunda-Färjestad kommer upp istället. Pajasar. Tycker den "tjänstgörande redaktören" kan fortsätta vara på semester.
Användarvisningsbild
Klaudius21

Inlägg av Klaudius21 »

pulverapa skrev:Någon som hittat highlights från matchen? S24 visar ju på sin totala inkompetens och länkar någon annan randommatch när det står att länken leder till vår match:

Hittade inga höjdpunkter från matchen, dock kan du se hela matchen i repris gratis via denna länken :)

https://difhockey.solidtango.com/video/ ... -sep-18-20
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Klaudius21 skrev:

Hittade inga höjdpunkter från matchen, dock kan du se hela matchen i repris gratis via denna länken :)

https://difhockey.solidtango.com/video/ ... -sep-18-20
HELVETE vad taggad jag blev på hockey nu! Äntligen!
DIF!
Skriv svar