Kunde knappt hänga med i matcherna då jag är van med det här tempot nu. Tog verkligen ett tag att komma in i det igen.Alexander skrev:Den här skiten jämfört med NHL igårDum jämförelse men förfan vilken skillnad.
Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
- Jim Morrison
Re: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Han åker och kör sina ständiga stoppfinter och har gjort så hela matchen. Så Jaa idag är han en diva! Skitungar kallar jag alla som beter sig nonchalant och är yngre än mig....SirDIFalot skrev:Så nu är han en diva också? Varför hittar du alltid på att de spelarna du inte gillar ska vara divor eller skitungar?Manijock skrev:Linkan har klivit av. Varför spelar vi med Åberg på blålinjen i PP? Alla vet att han är en diva som dessutom inte kan skjuta... Vad är problemet? Åbergs NHL-skott känns lika verkligt som Loch Ness monstret!
Jag blev helt chockad över att så många passningar kunde sitta på bladen och att backarna hade fart i försvarsspelet.Jim Morrison skrev:Kunde knappt hänga med i matcherna då jag är van med det här tempot nu. Tog verkligen ett tag att komma in i det igen.Alexander skrev:Den här skiten jämfört med NHL igårDum jämförelse men förfan vilken skillnad.
Sv: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012
Känns så jäkla bra att bojkotta s24. Se bara till och vinn nu DIF så blir den här söndagen helt ok.
Hur gammal är du jocken, 22? ;p
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Äh, klart det är en massiv skillnad på NHL och andraligan i Sverige.Staten skrev:Jag blev helt chockad över att så många passningar kunde sitta på bladen och att backarna hade fart i försvarsspelet.Jim Morrison skrev:Kunde knappt hänga med i matcherna då jag är van med det här tempot nu. Tog verkligen ett tag att komma in i det igen.Alexander skrev:Den här skiten jämfört med NHL igårDum jämförelse men förfan vilken skillnad.
Expert.
Ser VIK-KHK hur fan kunde vi förlora mot KHK är en gåta för mig!
Du är så otroligt trött alltså.Manijock skrev:
Han åker och kör sina ständiga stoppfinter och har gjort så hela matchen. Så Jaa idag är han en diva! Skitungar kallar jag alla som beter sig nonchalant och är yngre än mig....
Det är uppenbart att du har bestämt dig för att ogilla ett par spelare. Åberg och Pickard är två utav dem.
Åberg är väl den enda som faktiskt åker skridskor och försöker skapa någonting? Vi kan ju inte bara ha ett gäng puckinvalider som inte kan skjuta eller dra en gubbe då och då? En diva är han ju förövrigt absolut inte, gör han ett misstag är han förste man tillbaks i backchecken.
Vill inte gnälla på den icke-existerande klacken, men fy fan vad drygt det är att kolla på hockey när det är HELT JÄVLA TYST.
Det går nästan smärtsamt långsamt. Hur kan man blint vägra mindre rinkar? Tycker någon på riktigt att det här sega är roligare än fart och fläkt?
För övrigt -- Linkan. Verkar vara i snudd på genant dålig form. Kan han komma igen i slutet på säsongen?
För övrigt -- Linkan. Verkar vara i snudd på genant dålig form. Kan han komma igen i slutet på säsongen?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Det kan inte ha att göra med att det handlar om enormt mycket sämre spelare snarare än storleken på rinken?sensei skrev:Det går nästan smärtsamt långsamt. Hur kan man blint vägra mindre rinkar? Tycker någon på riktigt att det här sega är roligare än fart och fläkt?
Expert.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vem var det som vägrade passa Pontus på blå där och istället lade en isare mot mål, på första bästa Asplöv?
- Jim Morrison
Alexander "Ryssen" Wennberg
Vilka jävla handleder
Vilka jävla handleder
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Iskallt Wennberg!