Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012

Här diskuterar vi Djurgården Hockeys matcher.
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Re: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012

Inlägg av Jim Morrison »

Alexander skrev:Den här skiten jämfört med NHL igår :x Dum jämförelse men förfan vilken skillnad.
Kunde knappt hänga med i matcherna då jag är van med det här tempot nu. Tog verkligen ett tag att komma in i det igen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Manijock
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Manijock »

SirDIFalot skrev:
Manijock skrev:Linkan har klivit av. Varför spelar vi med Åberg på blålinjen i PP? Alla vet att han är en diva som dessutom inte kan skjuta... Vad är problemet? Åbergs NHL-skott känns lika verkligt som Loch Ness monstret!
Så nu är han en diva också? Varför hittar du alltid på att de spelarna du inte gillar ska vara divor eller skitungar?
Han åker och kör sina ständiga stoppfinter och har gjort så hela matchen. Så Jaa idag är han en diva! Skitungar kallar jag alla som beter sig nonchalant och är yngre än mig....
Staten

Inlägg av Staten »

Jim Morrison skrev:
Alexander skrev:Den här skiten jämfört med NHL igår :x Dum jämförelse men förfan vilken skillnad.
Kunde knappt hänga med i matcherna då jag är van med det här tempot nu. Tog verkligen ett tag att komma in i det igen.
Jag blev helt chockad över att så många passningar kunde sitta på bladen och att backarna hade fart i försvarsspelet.
Användarvisningsbild
Henkos
Medlem: Ja, ständig medlem

Sv: Djurgårdens IF - Asplöven HC 20/1 2012

Inlägg av Henkos »

Känns så jäkla bra att bojkotta s24. Se bara till och vinn nu DIF så blir den här söndagen helt ok.
Användarvisningsbild
Henkos

Inlägg av Henkos »

Hur gammal är du jocken, 22? ;p
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Staten skrev:
Jim Morrison skrev:
Jag blev helt chockad över att så många passningar kunde sitta på bladen och att backarna hade fart i försvarsspelet.
Äh, klart det är en massiv skillnad på NHL och andraligan i Sverige.
Expert.

Inlägg av #10 »

Ser VIK-KHK hur fan kunde vi förlora mot KHK är en gåta för mig!
Användarvisningsbild

Inlägg av #87 »

Manijock skrev:
Han åker och kör sina ständiga stoppfinter och har gjort så hela matchen. Så Jaa idag är han en diva! Skitungar kallar jag alla som beter sig nonchalant och är yngre än mig....
Du är så otroligt trött alltså.

Det är uppenbart att du har bestämt dig för att ogilla ett par spelare. Åberg och Pickard är två utav dem.

Åberg är väl den enda som faktiskt åker skridskor och försöker skapa någonting? Vi kan ju inte bara ha ett gäng puckinvalider som inte kan skjuta eller dra en gubbe då och då? En diva är han ju förövrigt absolut inte, gör han ett misstag är han förste man tillbaks i backchecken.
B.I.B.A

Inlägg av B.I.B.A »

YES!! Powerplay!!
Avgå Jocke.
Janzoo

Inlägg av Janzoo »

Vill inte gnälla på den icke-existerande klacken, men fy fan vad drygt det är att kolla på hockey när det är HELT JÄVLA TYST.
sensei
Kontakt:

Inlägg av sensei »

Det går nästan smärtsamt långsamt. Hur kan man blint vägra mindre rinkar? Tycker någon på riktigt att det här sega är roligare än fart och fläkt?

För övrigt -- Linkan. Verkar vara i snudd på genant dålig form. Kan han komma igen i slutet på säsongen?
Gärna handleder men först ett rejält fysiskt spel
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

sensei skrev:Det går nästan smärtsamt långsamt. Hur kan man blint vägra mindre rinkar? Tycker någon på riktigt att det här sega är roligare än fart och fläkt?

För övrigt -- Linkan. Verkar vara i snudd på genant dålig form. Kan han komma igen i slutet på säsongen?
Det kan inte ha att göra med att det handlar om enormt mycket sämre spelare snarare än storleken på rinken?
Expert.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Vem var det som vägrade passa Pontus på blå där och istället lade en isare mot mål, på första bästa Asplöv?
Användarvisningsbild
Jim Morrison

Inlägg av Jim Morrison »

Alexander "Ryssen" Wennberg

Vilka jävla handleder
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Iskallt Wennberg!
Skriv svar