Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
- zetterberg_88
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jag ville skrika NHL SKOTT när pontus satt 2an men det blev aldrig av
- zetterberg_88
Skönt med 3-0 seger det bästa av allt var att vi intyäe slog en enda indianer som resulterade i friläge eller mål.
- zetterberg_88
Förlåt för spam men glömde säga att vi håller 3 mål + per match också bra! Vi brukar förlora 1-2 så det känns bra
- AdamPickard
Re: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
Utan Enroth tror jag vi hade gjort en dussin till mål.
men men, 3p allt som betyder nåt.
men men, 3p allt som betyder nåt.
Tänk, mina damer och herrar, när vi sitter här och gråter ut vår glädje över att ha vunnit Kvalserien. Tänk den känslan. Hela forumet enas och reinkarneras. Gamla legender som Al Bundy, LjumskenBremberg, Blå Helgonet och Original Frasse återuppstår från de döda.
Vi är på gång...
Vi är på gång...
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- DIF_Soldier
Det är alltså nästa matchs tre poäng som kan göra ordentlig nytta äntligen.
Helt sjukt vad vi ligger efter.
Stabila tre poäng, men de verkliga mandomsproven bröstar upp sig vid horisonten.
Helt sjukt vad vi ligger efter.
Stabila tre poäng, men de verkliga mandomsproven bröstar upp sig vid horisonten.
Säg den glädje som varar
- zetterberg_88
Börjar på allvar kännas som vi är på gång. Wennberg är med i målprotokollet varje match nu
Sv: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
NHL-skottet drar en raket rätt upp i krysset som betyder vinst i ett fullsatt Globen mot ajk?
Skickat från min GT-I9100 via Tapatalk 2
Jag vill uppleva det där, men jag är inte säker på att det kommer ske inom min livstid. Känns så långt borta.Mäklaren skrev:Tänk, mina damer och herrar, när vi sitter här och gråter ut vår glädje över att ha vunnit Kvalserien. Tänk den känslan. Hela forumet enas och reinkarneras. Gamla legender som Al Bundy, LjumskenBremberg, Blå Helgonet och Original Frasse återuppstår från de döda.
Vi är på gång...
Re: Sv: Djurgårdens IF - Almtuna IS 3/12 2012
Tror mer på att Linkan linkar sig fram till ett friläge, men vänder ner i hörnet till publikens stora förtret. Han hittar dock en genialisk flippmacka fram till NHL-skottet, som får öppet mål - MEN MISSAR. Där kommer dock Kristofer Ottosson och rakar in returen.Sjöwall skrev:NHL-skottet drar en raket rätt upp i krysset som betyder vinst i ett fullsatt Globen mot ajk?
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Säsongskort: Ja
Så länge vi vinner mot Solna så spelar det ingen roll vem som gör vad på isen!
Back to topic; bra match. Enroth banans gigant. Skön avslutning för Gabbe. Vi är faktiskt lite på gång känns det som överlag...
Back to topic; bra match. Enroth banans gigant. Skön avslutning för Gabbe. Vi är faktiskt lite på gång känns det som överlag...
- -daniel-
Han är hemskt nonchalant, måste ju du också se? Inte bara hans snurrfinter, men extremt slumpmässiga uppspel mitt i banan. Spelar alldeles för mycket på vinst & förlust; när det fungerar är det extremt snyggt (och bra) men de gångerna det inte gör det sätter han laget i en jävla sits.SirDIFalot skrev:Förstår inte vad han gör som är så hemskt?Challen skrev:Någonting måste göras åt #56. Klarar inte av grabben längre!!!
Visst, han är en knappast felfri men vilka backar skulle vara bättre? Erik är väl vårt minsta problem på backsidan.
Tycker faktiskt någon borde påpeka detta för karln, för det verkar inte riktigt vara så att någon kontinuerligt gör det...
Trist att vi tappar Gabbe, Bengan och Wennberg snart. Lägg till ett par skador på typ Otto och Chet så ser det bra ut!
Född till sportchef.
- -daniel-
Därför är ju de här matcherna så sjukt viktiga...vi måste i praktiken vinna. Varje match.android skrev:Trist att vi tappar Gabbe, Bengan och Wennberg snart. Lägg till ett par skador på typ Otto och Chet så ser det bra ut!

- SirDIFalot
Har Granath petats av sportsliga skäl senaste två matcherna eller har han blivit skadad? Står ju att han ska spela sen är det Lidström i alla fall.
Expert.