Vi måste få igång målskyttet. Allt annat spel låser sig när vi inte gör mål och vice versa; när vi gör mål blir vi bara bättre och bättre. Medgångsspelare allihop, utom Otto.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
SirDIFalot skrev:Trist att Lanedskog mer eller mindre bekräftade att han också måste dra snart.
Samtidigt sa han att dom håller på att luska i det.
Dessutom börjar det närma sig deadline för lockouten. Antingen sätts säsongen igång strax eller så blir det lockout hela säsongen. Och då kommer nog både Murray och Landeskog tillbaka.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Beröm från tingsryds tränare. "Inget annat lag har vänt spelet så fort". Jag tror, som jag sagt förut, att när vi bara ser andra lag när de möter oss, så är det inte rättvisande. De andra lagen skärper sig och blir dubbelt så bra i matcher mot oss. Egentligen är ligan dålig och lagen är kass, men den höjer sig till ES-nivå (inte topp ES, men ändå) när vi spelar. Av de sju-åtta bästa matcherna i ligan i år, objektivt sett, har vi spelat i alla.
- Fucking moral! (Astrit Ajdarevic, Svensk Mästare 2019)
S24 är skit! Dåliga sändningar, sen går det inte ens se skiten på Xbox för man måste ha flash. Men det gör inget lite utskällning så fick jag se piss-Ros gratis.
Tycker DIF spelar stabilt man är inte så orolig längre varje gång motståndarna får pucken.
Sköna poäng och vi har stora möjligheter att vinna dom två kommande också, eller kanske dom tre kommande. Om rätt lag förlorar ovanför oss också så kan det bli en god jul .